1394-10-30 11:55
1284
0
26356
با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور؛

یادواره 271شهید ورزشکار گلستان در گرگان برگزار می شود

رئیس شورای بسیج ورزشکاران گلستان از برگزاری یادواره 271 شهید ورزشکار استان و یادبود 100 شهید ورزشکار گرگان در6 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ همن طیبی در نشست هماهنگی ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان افزود: ما همیشه باید با برگزاری یادواره‌هایی این‌چنینی شخصیت بزرگ شهدا را به جامعه و به خصوص جوانان کشور معرفی کنیم‌.

رئیس شورای  بسیج ورزشکاران گلستان: یادواره شهدای ورزشکار گلستان 6 بهمن ماه در حسینیه هیات رزمندگان گرگان با حضور سردار آذر نوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج مستضعفین کشور با تجلیل از خانواده چند شهید ورزشکار استان برگزار می شود.

طیبی از شناسایی و معرفی شهید شاخص ورزشکار در استان خبر داد و گفت: در این مراسم شهید مدافع حرم قاسم تیموری از قهرمانان والیبال و رزمی به عنوان شهید شاخص ورزشکار از گرگان معرفی خواهد شد.

وی هدف از برگزاری یادواره های شهداء در استان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دانست و گفت: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و تمام دستگاههای استان ملزم به ورود و کمک در برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.