1394-12-12 11:41
1276
0
28379

گلستان قهرمان والیبال ساحلی جانبازان و معلولین کشور شد

ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین با قهرمانی تیم بیمه پاسارگاد شهرستان کردکوی به پایان رسید.

 رادکانا، ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال ساحلی جانبازان و معلولین کشور با حضور 6 تیم و 24 بازیکن به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد که پس از انجام 13 بازی، تیم بیمه پاسارگاد کردکوی، نماینده استان گلستان، به عنوان قهرمانی دست یافت.

شرکت خدمات مهندسی و شهرسازی علوی از استان تهران نایب قهرمان شد و جایگاه سوم مشترک به تیم‌های هیات اراک و سیمان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.
 
تیم‌های هیات خوزستان و خراسان رضوی نیز به ترتیب جایگاه پنچم و ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.
 
علیرضا قلی‌زاده، مسئول کمیته والیبال ساحلی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با نظارت 10 داور برگزار شد و به نسبت دوره‌های قبل بازیکنان با انگیزه‌های مضاعف شرکت کرده بودند.
 
با توجه به برگزاری رقابت‌ها در منطقه توریستی چابهار، تمام دیدارها با حضور گرم تماشاچیان برگزار شد و استقبال خوبی از انجام شد.
 
گفتنی است، سیدمحمود باقری، سیدباقر بنی هاشمی، روحل اله پاکدل و رضاعلی مهران ترکیب تیم بیمه پاسارگاد شهرستان کردکوی را تشکیل دادند.
 
پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، این افتخار بزرگ و غرورآفرین را به جامعه ورزشی شهرستان کردکوی و استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می نماید.
 
انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.