1403-07-21 13:10
97
0
91720
با برگزاری رقابت‌های تکواندوی خردسالان؛

استعدادهای آینده‌دار گلستان مشخص شدند

رقابت‌های انتخابی تکواندو خردسالان استان گلستان در بخش دختران با حضور استعدادهای آینده‌دار این رشته در شهرستان گرگان برگزار شد و نفرات برتر هر وزن برای حضور در اردوی تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات منطقه‌ای معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ رقابت‌های انتخابی تکواندو ویژه خردسالان استان گلستان در بخش دختران، به منظور شناسایی برترین‌های این رده سنی جهت شرکت در مسابقات خردسالان و نونهالان منطقه ۵ کشور، در شهرستان گرگان برگزار شد. 
این مسابقات با حضور جمعی از استعدادهای آینده‌دار تکواندو استان، در فضایی پرشور و با رقابت‌های تنگاتنگ میان شرکت‌کنندگان برگزار گردید. در پایان این رقابت‌ها، نفرات برتر هر وزن مشخص شدند تا برای حضور در اردوی تیم منتخب استان آماده شوند.

در وزن اول، سودا قزل سوفلو با نمایش درخشان خود به مقام قهرمانی رسید. 
همچنین در وزن دوم، نیکا نادمی با مهارت‌های خود توانست حریفان را شکست داده و مقام اول را از آن خود کند. 
مهدیه صادقی هم در وزن سوم، با استقامت و تکنیک‌های بی‌نظیرش به عنوان نفر برتر این دسته معرفی شد.

در ادامه، ستیاشهری در وزن چهارم، فرنیا دنکوب در وزن پنجم، و ریحانه صالحی در وزن ششم موفق به کسب عناوین برتر شدند. 
همچنین در وزن هفتم، کوثرکوهساری با عملکردی قابل‌تحسین به قهرمانی دست یافت و نیایش میرعرب در وزن هشتم، مطهره حسنی در وزن نهم، و مهسا آخوندی در وزن دهم، به عنوان برترین‌های اوزان خود انتخاب شدند.

این مسابقات به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل آماده‌سازی و ارزیابی تکواندوکاران خردسال استان گلستان محسوب می‌شود و نفرات برگزیده پس از حضور در اردوهای استانی، خود را برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای آماده خواهند کرد. هدف از برگزاری این رقابت‌ها، کشف و پرورش استعدادهای آینده‌دار تکواندو استان و فراهم کردن بستری مناسب برای رشد و توسعه آن‌ها در مسیر حرفه‌ای است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.