1400-05-06 12:02
1835
0
75545
گلایه به حق یا فرافکنی؟

مشاجره عجیب رییس هیئت فوتبال کردکوی و نماینده غرب/ شما نماینده غرب گلستان هستید نه تنها شهرستان ترکمن!

رییس هیئت فوتبال کردکوی با اشاره به اینکه کردکوی تا چه زمانی بدون زمین فوتبال باید با دیگر شهرستان ها رقابت کند، عنوان کرد: نماینده غرب گلستان به تعهد خود پایبند باشد که اگر اینگونه نباشد مثل بقیه فراموش خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، روز گذشته سیدهمایون رضی رییس هیئت فوتبال شهرستان کردکوی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری نسبت به عملکرد عبدالجلال ایری نماینده غرب گلستان گلایه های عجیبی را به زبان آورد و وی را نسبت توجه به توسعه ورزشی شهرستان های کردکوی و بندرگز به کم کاری متهم کرد.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از تلاش های رییس اداره ورزش و جوانان کردکوی و فرماندار این شهر، اظهار کرد: گلایه من از نماینده مجلس است، آقای ایری شما نماینده غرب هستید نه شهرستان ترکمن و گمیشان که تنها برای آن ها کار می کنید.

رضی با بیان اینکه هر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری می آید برای شهرستان ترکمن است، خاطرنشان کرد: چرا شهر کردکوی که دارای قهرمانان بسیاری است دو سال زمین فوتبال ندارد؟ شما چکار برای شهرستان می کنید.

وی افزود: نماینده غرب گلستان هیچ نگاهی به شهرستان کردکوی نمی کند، آقای ایری فقط شعار می دهید با شعار که کار انجام نمی شود از 100 درصد بودجه رسیده برای غرب گلستان 95 درصد برای ترکمن و گمیشان است و تنها 5 درصد برای کردکوی و بندرگز استفاده می شود.

رییس هیئت فوتبال کردکوی با اشاره به اینکه کردکوی تا چه زمانی بدون زمین فوتبال باید با دیگر شهرستان ها رقابت کند، عنوان کرد: به تعهد خود پایبند باشید که اگر اینگونه نباشد شما هم مثل بقیه فراموش خواهید شد.

 چند نامه مطالبه گرانه زده اید!

بعد از این سخنان دفتر عبدالجلال ایری نیز نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داد و بیانیه ای را صادر کرد که در ادامه آن را می خوانید:

حوزه غرب گلستان شامل شهرستان های کردکوی ، ترکمن ، بندرگز و گمیشان ، با وجود تمامی تلاش های مسئولین محترم در ادوار گذشته ، متاسفانه دارای محرومیت ها و نارسایی های بسیار زیادی در حوزه های مختلف ورزشی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی می باشد که مهندس جلال ایری به عنوان نماینده مردم ، در طول حدود ۹ ماه حضور خود در مجلس شورای اسلامی تلاش نموده است که با برقراری توازن در خدمت رسانی در هر چهار شهرستان، در راستای حل این مشکلات اقدام نماید.

گواه تلاش جهت برقراری عدالت و توازن در ارائه خدمت در حوزه های مختلف، حضور مستمر و هفتگی در حوزه انتخابیه بوده که سهم شهرستان کردکوی در مسیر این خدمت ، بازدید از شهر و‌ روستاهای این شهرستان و پیگیری امورات مختلف بوده است.

هر چند توجه به این مطلب که حضور ۹ ماهه نماینده نباید ملاک نهایی قضاوت عملکرد باشد اما پیگیری ها در موضوعاتی مانند گردشگری، ورزش، بهداشت و درمان، زمین های وقفی، ایجاد دو بخش جدید در شهرستان، راه اندازی مرکز جراحی بخش خصوصی در کردکوی که در تعدادی از موارد مانند سی تی اسکن، آنژیوگرافی، افتتاح سالن ورزشی سالیکنده (با تخصیص بودجه ملی) با همکاری و همراهی همه مسئولین شهرستانی و استانی به نتیجه رسیده است.

ضمن اینکه در آینده نزدیک گزارش مبسوطی از فعالیت های یکساله در هر ۴ شهرستان جهت اطلاع و قضاوت مردم منتشر خواهد شد.

در خصوص استادیوم ورزشی کردکوی ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که عملیات عمرانی این مجموعه از حدود ۴ سال قبل آغاز شد که در طول سه سال گذشته بلاتکلیف رها شده بود و در ۶ ماه گذشته ، با پیگیری مهندس جلال ایری و مساعدت ها و پیگیری های مجدانه مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و همچنین سایر مسئولین، عملیات زیرسازی و آماده سازی آن انجام شده و در حال حاضر در حوزه سازمان توسعه اماکن ورزشی کشور در حال پیگیری برای تخصیص بودجه حدود ۳ میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه می باشیم و در این خصوص مکاتبات متعدد و پیگیری های مستمری انجام شده که اطلاع رسانی را موکول به اتمام این پروژه نموده بودیم تا به جای بازدیدهای تکراری و بدقولی های مکرر، پس از اتمام کار به مردم عزیز اطلاع دهیم.

اما سوال اینجاست که رییس هیات فوتبال شهرستان کردکوی که نزدیک به سه سال این مسئولیت را برعهده دارد، چه مکاتبه و پیگیری جهت اتمام این پروژه داشته است و این در حالیست که هیچ مراجعه حضوری یا حتی پیگیری تلفنی با دفتر نماینده در این خصوص صورت نگرفته و هیچ نامه ای جهت پیگیری وصول نشده است و در واقع هیچ مطالبه گری قبل از این گلایه وجود نداشته و تمامی مکاتبات در این خصوص از طرف دفتر نماینده صورت گرفته است.

متاسفانه اخیرا بازخورد نامناسبی بعد از پیگیری هر پروژه یا خدمتی در حوزه غرب شکل گرفته که می تواند مانع جدی درمسیز پیشرفت منطقه باشد.

مردم خوب منطقه باید بپذیرند که ارائه هر خدمتی در این حوزه ، موجب استفاده و بهره مندی عموم مردم خواهد شد؛
اگر دستگاه آنژیوگرافی کردکوی راه اندازی و بروز شود ، از هر چهار شهرستان برای استفاده در حوزه قلب مراجعه می کنند.

اگر بخش دیالیز بیمارستان بندرگز به اتمام برسد، همه مردم منطقه از آن به ه مند می شوند، اگر سی تی اسکن در کردکوی و بندرترکمن راه اندازی شود، از حضور مردم غرب در مرکز استان جلوگیری می شود.

باید افق دید خود را وسیع تر کنیم و از گفتمان هایی که موجب اختلاف و دوری می شود بپرهیزیم و همگان خود را مردم یک منطقه جغرافیایی و برادر و خواهر بدانیم.

در خصوص بودجه اختصاص یافته برای سالن ورزشی تختی بندرترکمن و خانه کشتی بندرگز به استحضار می رساند که این پروژه ها به ترتیب ۲۲ و ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بودند و تخصیص ۷ میلیارد تومان آن هم در روزهای پایانی دولت دوازدهم، باید موجب مسرت مردم منطقه باشد تا با اتمام این پروژه ها ورزشکاران خوب و با استعداد حوزه غرب گلستان از آن بهره مند شوند.

 لذا ضمن دعوت رییس هیات فوتبال شهرستان کردکوی به سعه صدر و مواجهه منطقی با موضوعات، توصیه می کنیم که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی از کوتاهی های صورت گرفته در دوران مسئولیت، به رسیدگی به وضعیت فوتبال شهرستان کردکوی بپردازند تا فوتبال کردکوی با استعدادهای بسیار زیادی که حتی امروز در لیگ برتر فوتبال کشور دارای بازیکنان نام آوریست، آینده درخشان تری در حوزه های رده های سنی و باشگاه ها داشته باشد.

در واقع این شخص رییس هیات فوتبال شهرستان است که باید به مردم و نماینده منطقه پاسخگو باشد که در طول نزدیک به ۳ سال مسئولیت چه اقداماتی برای فوتبال شهرستان انجام داده و چه میزان رضایت مندی از عملکرد ایشان در این هیات وجود دارد.

دفتر نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از نقطه نظرات مردم فهیم و آگاه ، آمادگی کامل خود را جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات اعلام می دارد.

با پیگیری بیشتر و جدی تر در حوزه های مختلف و خاصه جهت اخذ بودجه لازم برای اتمام پروژه استادیوم کردکوی و سالن ورزشی روستای النگ با هماهنگی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، به زودی خبرهای خوبی در این زمینه به اطلاع مردم شریف شهرستان کردکوی خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.