1394-03-23 09:06
1480
1
16061
حسین صادقلو:

مسابقات جام رمضان گرگان در ١٨ رشته ورزشی برگزار می شود

شهردار گرگان از برگزاری مسابقات ویژه ماه رمضان در ١٨ رشته ورزشی در شهرسنتان گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، حسين صادقلو پیش از ظهر شنبه در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اهميت فرا رسيدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و همزمان آن با ايام ماه مبارک رمضان اعلام كرد: با برنامه ريزی انجام شده در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، شهروندان در شب های ماه مبارک رمضان امسال شاهد برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در ساعات پس از افطار خواهند بود.

صادقلو با اشاره به اينكه در برنامه ريزی امسال تعداد رشته های ورزشی حدود ٧٠ درصد افزايش داشته است، افزود: در سال گذشته تعداد ١١ رشته ورزشی در مسابقات جام رمضان حضور داشته اند كه در سال جديد اين تعداد به ١٨ رشته افزايش يافته است.

وی با اعلام اينكه در يک تعامل دوسويه از ظرفيت هيات های ورزشی نيز استفاده شده است، افزود: از اين تعداد ٧ رشته ويژه بانوان و ١١ رشته ويژه آقايان است و اميدواريم با اين تنوع در برگزاری مسابقات شاهد حضور بيشتر شهروندان باشيم.

وی بودجه در نظر گرفته شده برای برگزاری اين مسابقات را ٤٠٠ ميليون ريال عنوان كرد و يادآور شد: در سرفصل های برنامه ای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان برگزاری مسابقات جام رمضان به عنوان يكی از مهمترين برنامه های ورزشی سالانه پيش بينی شده است.

شهردار گرگان بیان کرد: اميدوار هستيم شهروندان از ظرفيتی كه توسط شهرداری گرگان برای فعاليت های ورزشی تدارک ديده می شود، به نحو مطلوبی استفاده کنند.

لازم به ذكر است اين مسابقات در رشته هايی نظير واليبال، فوتسال، بسكتبال، تنيس روی ميز، شطرنج، كشتی، تنيس خاكی، شنا و ورزش های رزمی برگزار می شود كه نحوه مشاركت شهروندان و حضور تيم های ورزشی محلات از طريق تبليغات محيطی در سطح شهر اطلاع رسانی می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

سلام علیکم : آقای صادقلو در زمینه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان با آثار امام خمینی همچنین کتاب قرآن کتاب هدایت را و........را در دستور کارتان قرار بدهید .متشکرم لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.