1401-12-25 12:48
718
0
84108
با اکثریت آرا؛

علی‌اکبر بصیرنیا رئیس هیئت کشتی گلستان شد

علی‌اکبر بصیرنیا با اکثریت آرای مجمع عمومی هئیت کشتی به عنوان رئیس این هیئت معرفی شد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اکبر بصیرنیا تنها گزینه ریاست هیئت کشتی با اکثریت آرای مجمع عمومی هئیت کشتی به عنوان رئیس این هیئت معرفی شد.

علی اکبر بصیرنیا در ارائه برنامه‌های خود در این جلسه گفت: با توجه به مشغله کاری و عضویت شورای شهر و ریاست شورای استان و مدیر گروه‌های هتل‌گردی شمال کشور بودم خیلی رقابت برای برعهده گرفتن سرپرستی کشتی گلستان نداشتم.

رئیس هیئات کشتی گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه کشتی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی نقش موثری دارد و بررسی این رشته روز به روز به این رشته ورزشی علاقمند شدم‌.

وی خاطرنشان کرد: اگر بدون برنامه وارد کاری شویم خیانت کردیم و برنامه‌ریزی برای کشتی گلستان در نظر گرفتیم. این مقام مسئول متذکر شد: کشتی گلستان هم‌تراز مازندران است ولی چندسالی است که از استان همجوار خود در این رشته ورزشی عقب ماندیم.

بصیرنیا افزود: برای توسعه کشتی گلستان باید با برنامه عمل کنیم و چند برنامه را در دستور کار قرار دادیم. وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار جمع خیرین کشتی را می‌خواهیم در استان راه‌اندازی کنیم و همه افراد باید در کشتی کمک کنند و درب هیئت کشتی استان به روی همه باز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.