1403-07-19 08:30
136
0
91701
در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان به مصاف آسمان ولایت می‌رود

در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان در مشهد به مصاف آسمان ولایت می‌رود.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ درحالی‌که تنها دو ساعت قبل از آغاز مسابقات لیگ بسکتبال تنها ۹ تیم به‌صورت قطعی حضور خود را اعلام کرده بودند و احتمال انصراف ذوب‌آهن اصفهان بود در نهایت لیگ با ۱۲ تیم در فصل جدید بسته شد تا شروعی عجیب برای لیگ برتر را شاهد باشیم.

بنا به قرعه‌کشی انجام شده امروز از ساعت ۱۶ تیم شهرداری گرگان به مصاف آسمان ولایت مشهد می‌رود و گرگانی‌ها در برابر این تیم بی‌نام‌ونشان امیدوار به پیروزی و استارت قوی لیگ هستند.

تیم شهرداری گرگان که نتوانسته جام را در خانه نگه دارد با حواشی زیاد پا به این رقابت‌ها گذاشته باتوجه‌به مصوب دیرهنگام بودجه این تیم و مشخص نبودن وضعیت حضورش در رقابت‌های این فصل بازیکنان خارجی که ویزای اشتغالشان به پایان رسیده بود از این تیم جدا شدند.

همچنین جز ارسلان کاظمی نیز دیگر بازیکنان غیربومی نیز از این تیم جدا شدند تا معادلات تیم شهرداری گرگان برای فصل جاری پیچیده‌تر از گذشته شود.

مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان که فصل گذشته نتوانست از فرصت حضور در لیگ در آسیا به‌خوبی و برای رسیدن به سکو استفاده کنند در سالجاری هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را به صالح مخدومی سپردند و صالح مخدومی نیز امیدوار است با ظرفیت نیروهای بومی بتواند جایگاه شهرداری گرگان را در لیگ حفظ کند.

دیدار شهرداری گرگان با آسمان بنا بود در روز پنجشنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۶ برگزار شود؛ اما با تغییر برنامه هفته اول مسابقات یک هفته به تعویق افتاد و امروز این مسابقه بین دو تیم برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.