1403-07-25 13:30
50
0
91771
در هفته پایانی دور مقدماتی انجام شد؛

راهیابی ۲ تیم فوتبالی غرب گلستان به نیمه‌نهایی

در هفته پایانی دور مقدماتی دو تیم فوتبالی غرب گلستان نیمه‌نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، هفته هفتم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر پیشکسوتان فوتبال استان گلستان در منطقه غرب با نام و یاد پیشکسوت گرانقدر، مرحوم سیدحسن صدرایی برگزار شد.
 این دور از مسابقات که در استادیوم ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار شد، شاهد دیدار دو تیم استقلال بندرگز و اتحاد گرگان بود.
 این بازی به شکلی ویژه همراه بود با مراسمی که در حضور حسن پور، فرماندار شهرستان بندرگز، و مردانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز، برگزار شد. در این مراسم از خانواده مرحوم صدرایی که یکی از خدمتگزاران برجسته ورزش استان گلستان و از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان بود، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 مرحوم صدرایی در طول دوران خدمت خود خدمات بسیاری به پیشرفت ورزش در استان ارائه کرده بود و نام او همواره با احترام و تقدیر در ذهن ورزشکاران و مردم منطقه باقی خواهد ماند.

پس از پایان بازی‌ها، دو تیم اتحاد گرگان و پوریای ولی کردکوی به عنوان تیم‌های برتر گروه غرب به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و آماده ادامه رقابت‌ها در مراحل حساس و نفس‌گیر پیش‌رو شدند. 
این مسابقات که با هدف ترویج روحیه ورزشی و حفظ یاد و خاطره پیشکسوتان برگزار می‌شود، توانسته است فضای رقابتی سالم و دوستانه‌ای بین تیم‌های شرکت‌کننده ایجاد کند. 

این لیگ فرصتی است تا پیشکسوتان و علاقه‌مندان به فوتبال در استان گلستان بتوانند همچنان به فعالیت در عرصه‌های ورزشی ادامه دهند و تجربیات و دانش خود را به نسل‌های جوان‌تر منتقل کنند. 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.