1403-05-01 14:05
270
0
90784
پس از یک رقابت تنگاتنگ؛

تیم شمشیربازی گلستان در جایگاه سوم کشور ایستاد

تیم البرز گلستان ‏در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بانوان باشگاه‌های کشور مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، دور برگشت مسابقات لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های ایران در بخش بانوان که از ۲۸ تیر در سالن شمشیربازی زنده‌یاد روزبه سرهنگ پور اصفهان جریان داشت، در روز پایانی با برگزاری مسابقات اسلحه سابر پیگیری شد.

در این رقابت‌ها و پس از برگزاری ۳۶ دیدار و مجموع ۷۲ دیدار (رفت و برگشت)، تیم چادرملو اردکان با ۴۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۴۲ امتیاز دوم شد و تیم‌های بیمه البرز گلستان با ۴۰ و آینده سازان اصفهان با ۳۶ امتیاز مشترکاً سوم شدند.

مسابقات لیگ برتر شمشیربازی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های قدرتمند و ورزشکاران ماهر برگزار شد. این مسابقات که از ۲۸ تیر در اصفهان آغاز شده بود، با رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیز بین تیم‌های مختلف به پایان رسید. سالن شمشیربازی زنده‌یاد روزبه سرهنگ پور اصفهان میزبان این رقابت‌ها بود که با حضور تیم‌های مختلف از سراسر کشور به یکی از پرهیجان‌ترین رویدادهای ورزشی تبدیل شد.

تیم چادرملو اردکان با عملکرد بی‌نظیر خود توانست با ۴۸ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز با کسب ۴۲ امتیاز به مقام دوم دست یافت. اما رقابت بر سر مقام سوم بسیار نزدیک و فشرده بود. در نهایت، تیم‌های بیمه البرز گلستان و آینده‌سازان اصفهان با ۴۰ و ۳۶ امتیاز مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.

این موفقیت برای تیم البرز گلستان بسیار مهم و ارزشمند بود، چرا که نشان‌دهنده تلاش و همت بالای بانوان ورزشکار این استان است. حضور در جمع سه تیم برتر لیگ برتر شمشیربازی بانوان، نقطه عطفی در تاریخ ورزش شمشیربازی گلستان به شمار می‌آید و انگیزه‌ای برای پیشرفت بیشتر و کسب موفقیت‌های بیشتر در آینده خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.