1400-05-30 10:02
1641
0
75822
آن چهار نفر؛

بزرگان بسکتبال ورود کنند/ نهادهای نظارتی قراردادهای غیر متعارف را مورد ارزیابی قرار دهند

با ورود تیم شهرداری گرگان به مراحل بالاتر شاهد بودیم این چند نفر که هوای یک دیگر را به خوبی داشتند بدون لحاظ های مالی با هزینه های گزاف در هتل المپیک تهران اقامت داشتند و کار خود در شهرداری گرگان را روزهای متمادی رها می کردند و هزینه های زیادی را به تیم متحمل می کردند.

به گزارش گلستان ما، سال گذشته تیم بسکتبال گرگان توانست با بهره گیری از بازیکنان یا تجربه و کادرفنی طراز اول پس از سالیان متمادی بر بام بسکتبال ایران بایستد.

علاوه بر اینکه این قهرمانی توانست نشاط اجتماعی خوبی را رقم بزند اما گلایه های رشته های ورزشی مختلفی را در خصوص عدم حمایت های ورزشی شهرداری و مدیریت شهرداری را از آن ها به همراه داشت.

در هیچ جای دنیا یک تیم را سه یا چهار نفر که هیچ تخصص خاصی در بسکتبال ندارند بدون نشست با کمیته فنی و پشت درب های بسته یک مسوول نمی بندند.

با ورود تیم شهرداری گرگان به مراحل بالاتر شاهد بودیم این چند نفر که هوای یک دیگر را به خوبی داشتند بدون لحاظ های مالی با هزینه های گزاف در هتل المپیک تهران اقامت داشتند و کار خود در شهرداری گرگان را روزهای متمادی رها می کردند و هزینه های زیادی را به تیم متحمل می کردند.

واقعا جای بزرگانی همچون شعبان قاری و خانواده ایزدپناه در نباید در کمیته فنی باشد تا این افراد بدون مشورت اقدام به بستن تیم فعلی کنند!

این چهار نفر به اذعان بسیاری از کارشناسان هیچ مشورتی برای بستن تیم فعلی نداشتند و مشخص نیست اگر این تیم به رده های بالا نرسد چه کسی را مقصر خواهند دانست.

اخیرا نیز قصد دارند هزینه های سرسام آوری همچون قراردادهای سنگین با بازیکنان معمولی، دخالت های یک بازیکن(بازیکن سالاری) در بستن قرارداد قبل از انتخاب رسمی سرمربی و آوردن چند بازیکن دیگر یا تامین البسه تیم شهرداری گرگان با قرارداد و فاکتورهایی غیر متعارف از تولید پوشاک همان بازیکن را وارد فصل جدید کنند تا به نوعی آن بازیکن مبالغ دیگر را از این طریق جبران کنند که البته باید نقش این چهار نفر در این اتفاقات نیز مشخص شود.

باید نهاد های نظارتی به بحث قرارداد بازیکنان و پاداش های اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان ورود جدی داشته باشند تا مشخص شود چرا چند برابر تیم ها درخواست تامین لباس برای بازیکنان یک تیم از یک تولیدی پوشاک خاص شده است آیا قرار است این اتفاقات در فصل جدید هم رخ دهد؟

این هوشمندی را نیز هواداران گرگانی باید داشته باشند که کادر فنی فعلی و قراردادهای بازیکنان در زمان مدیریت سابق شهرداری و توسط همین چهار نفر بسته شده و بدون مشورت و تشکیل کمیته فنی برای باشگاه گرفته شده و بستن قرارداد با بازیکن دوم خارجی را منوط به حضور خود در باشگاه کرده به همین جهت هواداران فهیم گرگانی باید هوشیار باشند تا دست مایه سو استفاده برخی زیاده خواه نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.