1394-12-10 16:04
1344
0
28294
قهرمان ارزنده کاراته جهان؛

ایمان سنچولی با دانشگاه آزاد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کاراته صعود کرد

در پایان دور مقدماتی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور چهره چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، هفته سوم و پایانی از دور برگشت این رقابت‌ها در سالن غدیر تهران برگزار شد که در پایان چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

nilkooh842 1

مرحله مقذماتی دهمین دوره سوپر لیگ کاراته ایران با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی برگزار شد و ایمان سنچولی قهرمان ارزنده تیم ملی کاراته از شهرستان گالیکش با تیم دانشگاه آزاد در گروه (الف) این مسابقات با كان ذن ريو، باشگاه پولاد كن شی كان قم، شهرداری سنندج، بيمه كارآفرين لرستان و صنعت برق هرمزگان هم‌گروه بود.

با پایان دور مقدماتی تیم دانشگاه آزاد و برق هرمزگان به‌عنوان تیم‌های اول و دوم از گروه (الف) و تیم‌های پاس قوامین و مناطق نفت‌خیز به‌عنوان تیم‌های اول و دوم گروه (ب) با برتری برابر رقبای خود به مرحله نیم نهایی راه یافتند.

بنابراین روز ۲۰ اسفندماه در هفته پایانی این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی دانشگاه آزاد به دیدار مناطق نفت‌خیز جنوب خواهد رفت و صنعت برق هرمزگان هم با پاس قوامین پیکار می‌کند. تیم‌های برنده راهی بازی پایانی شده و بازنده‌ها هم دیدار رده‌بندی را در همان روز برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.