1394-12-17 11:18
1276
1
28630
«محمد فرمان» سفیر صلح و دوستی مردم ایران و عراق شد

اهدای جام قهرمانی اسکواش‎باز عراقی به خانواده شهید مدافع حرم

رئیس هیئت اسکواش گلستان از اهدای جام قهرمانی توسط «محمد فرمان» قهرمان اسکواش کشور عراق به خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الله مقسم صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: روزهای گذشته جام اسکواش به نام شهید اسماعیل زاهدپور در استان گلستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات یک بازیکن عراقی به نام محمد فرمان که از ملی‎پوشان این کشور است، با دیگر شرکت‎کنندگان به رقابت پرداخت که در نهایت موفق شد با غلبه بر حریفانش مقام نخست این رقابت‎ها را ازآن خود کند.

رئیس هیئت اسکواش گلستان خاطرنشان کرد: در این رقابت‎ها فرزاد شکوهی و سمیع‎‎الله قاصدآبادی نیز از قهرمانان و ملی‎پوشان اسکواش کشورمان موفق شدند مقام‎های دوم و سوم را ازآن خود کنند.

مقسم تاکید کرد: پس از پایان این رقابت‎ها، محمد فرمان بازیکن عراقی و قهرمان این تورنومنت تصمیم گرفت جام قهرمانی خود را به خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهرپور تقدیم کند.

وی گفت: شب گذشته نیز اعضای هیئت اسکواش استان گلستان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، اهالی ورزش و قهرمانان رشته اسکواش، در منزل شهید حاضر شدیم و ضمن ادای احترام به این خانواده سرافراز، محمد فرمان جام قهرمانی خود را به همسر این شهید تقدیم کرد.

رئیس هیئت اسکواش گلستان تصریح کرد: پس از این حرکت ارزشمند محمد فرمان، همسر شهید زاهدپور نیز این جام قهرمانی را به نشانه صلح و دوستی مردم ایران با جهانیان به مردم عراق تقدیم کرد و محمد فرمان در این حرکت ارزشمند، به عنوان سفیر صلح و دوستی این جام را به کشورش خواهد برد.

مقسم اضافه کرد: نکته جالب توجه این است که عموی محمد فرمان این قهرمان رشته اسکواش، توسط نیروهای بعث عراق در زمان هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده است.

وی افزود: محمد فرمان در این مراسم دلیل این حرکت خود را قدردانی از رشادت‎ها و ایستادگی‎های شهید زاهدپور عنوان کرد و تاکید داشت که کسی که بخاطر ایمان و اعتقاد خود می‎جنگد و شهید می‎شود ارزش ولایی دارد و اعطای این جام برگ کوچکی از جبران شجاعت‎های این دلیر مردان است.

گفتنی است، شهید اسماعیل زاهدپور آبان ماه سال جاری در منطقه حلب سوریه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) و در درگیری با نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد./ فارس

انتهای پیام./

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بچه اوزینه

سلام علیکم ، کار عالی است، فقط به بچه محل ما ... بگم که انشااله نیتش را خیر کند و از هر طریق بدنبال رای برای شورای شهر یکسال دیگه نباشد که دور قبل کارهایی صورت گرفت که خیلی چیزها بر مردم آشکار شد

0
0
پاسخ
1394-12-18 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.