1403-01-13 02:12
181
0
89374
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

شب قدر یک فرصت استثنایی برای هر مؤمن است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: شب قدر یک فرصت استثنایی برای هر مؤمن است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام حسین مهدیان امشب در مراسم شب‌های قدر در جمع مردم کردکوی اظهار کرد: با توجه به آیات و روایات فرصت استثنایی شب قدر بیش از گذشته برای ما نمایان می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: فرصت چندانی برای بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان باقی نمانده و این توفیق است که مؤمنان می‌توانند از فرصت شب‌های قدر بهره‌مند شوند.

مهدیان با بیان اینکه شب قدر یک فرصت استثنایی برای هر مؤمن است، بیان کرد: شب قدر شب با عظمتی است و از آن به‌عنوان قلب رمضان یاد می‌کنند

وی افزود: در روایاتی داریم کسی که در شب قدر قیام کند و به راز و نیاز و عبادت بپردازد خدای متعال گناهانی که قبل از این شب مرتکب شده را می‌بخشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تأکید کرد: کسانی که نسبت جنایات عظیمی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته بی‌تفاوت باشند نمی‌تواند مصداق رحمت الهی باشند.

مهدیان ابراز داشت: مگر می‌توانیم رگ بی‌تفاوتی نسبت به این انقلاب اسلامی که برای آن خون‌های زیادی ریخته شده داشته باشیم و انسان بی‌تفاوت از مغفرت الهی بی‌نصیب می‌ماند.

وی افزود: نخستین فضلیت شب قدر نزول قرآن کریم است و دومین خصوصیت این شب مقدرات انسان رقم می‌خورد و لذا این شب اهمیت زیادی برای مسلمین جهان دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: نزول فرشتگان آسمان بر زمین از دیگر فضیلت این شب است و فرشتگان در کنار مؤمنان خشوع و خضوع دارند و یکی از دیگر ویژگی‌های این شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) است.

مهدیان تأکید کرد: شب قدر مختص به مسلمانان و شیعیان نیست و ادیان گذشته نیز شب قدر داشتند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.