1402-08-28 10:24
836
0
87504
گزارش؛

دیار عشق و ولایت میزبان حماسه‌ای دیگر بود

در راهپیمایی ضد صهیونیسم که با شعارهای مرگ بر اسرائیل و شعارهایی در حمایت از مردم غزه همراه بود، مردم گلستان بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند.

به گزارش «گلستان ما»؛ گلستان، استان سرسبز و زیبا در شمال ایران، عصر شنبه شاهد حضور حماسی مردم ولایت‌مدار این استان در راهپیمایی ضد صهیونیسم بود.

 صدای شعارهای مردم، مانند موجی در خیابان‌های گرگان می‌پیچید. «مرگ بر اسرائیل» و «زنده‌باد فلسطین» شعارهایی بود که از دهان همه مردم شنیده می‌شد.

 در میان جمعیت، کودکانی را می‌دیدم که پرچم‌های ایران و فلسطین را در دست داشتند. آن‌ها با چشمان معصوم خود، به آینده‌ای می‌اندیشیدند که در آن، مردم فلسطین در سرزمین خود آزاد و مستقل زندگی کنند.

 در میان جمعیت، زنان و مردان مسنی هم حضور داشتند که با چشمانی پر از اشک، شعار می‌دادند. آن‌ها سال‌های سال را در انتظار آزادی فلسطین سپری کرده‌اند و حالا، با تمام وجود، از آرزوی خود حمایت می‌کنند.

 جوانانی را هم می‌دیدم که با شور و هیجان خاصی، شعار می‌دادند. آن‌ها با عشق و علاقه‌ای عمیق، از مردم فلسطین حمایت می‌کردند.

 راهپیمایی روز جهانی قدس، یک نمایش قدرت مردم ایران بود. مردمی که با حضور خود، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و نشان دادند که همیشه در کنار آن‌ها خواهند بود.

 این راهپیمایی، پیام محکمی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود که مردم ایران اسلامی، هرگز از آرمان آزادی فلسطین دست نخواهند کشید.

 در این راهپیمایی، همه اقشار جامعه حضور داشتند. از کودک خردسال تا پیرمرد سالخورده، همه با یک‌صدا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کردند.

 

شاهد اتفاقات بزرگ و تاریخی در جهان اسلام هستیم

علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا در گفتگو با «گلستان ما» اظهار کرد: حضور مردم ایران وجهان پیامی به مردم غزه مبنی بر حمایت ما از آنها است.

 وی افزود: با شروع طوفان‌الاقصی و در پی آن حمایت مردم جهان از مردم مظلوم غزه، شاهد اتفاقات بزرگی در جهان اسلام هستیم.

 فرمانده سپاه نینوا تأکید کرد: ما مردم ایران اگر لازم باشد در صحنه می‌آییم و از مردم غزه حمایت خواهیم کرد؛ همان‌طور که در ۴۰ سال گذشته نیز در آخرین جمعه ماه رمضان با راهپیمایی خود از مردم فلسطین حمایت کرده‌ایم.

گفتنی است؛ این راهپیمایی در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز در حال برگزاری بود و مردم این شهرستان‌ها نیز به نحوی حمایت خود از مردم و کودکان مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کردند.

انتهای خبر/ حمید دلدار

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.