1402-01-10 12:40
331
0
84268
سرخط مهمترین اخبار ۹ فروردین؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

نورمفیدی: مبارزه با فساد توسط دستگاه قضایی قابل تقدیر است

فارس نوشت: نماینده ولی‌فقیه در گلستان از تلاش‌های دستگاه قضایی در مبارزه با فساد تقدیر کرد و گفت: این اقدامات دائم اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند با فساد جدی برخورد خواهد شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان صبح امروز در دیدار اعضای شورای قضایی استان با قدردانی از تلاش‌های دادگستری استان برای  باز کردن گره ۱۶ ساله پتروشیمی استان افزود: خدا را شاکریم که مشکل چندین ساله پروژه پتروشیمی گلستان با ورود دستگاه قضایی مرتفع و این پروژه در مسیر خوبی قرار گرفت.
وی در بخش دیگری ادامه داد: تلاش‌های دادگستری کل استان گلستان در زمینه مبارزه با فساد قابل تقدیر است و معتقدم باید با فساد قاطعانه برخورد شود.

۳۵ درصد آب مصرفی بخش کشاورزی گلستان هدر می‌رود

ایرنا نوشت: نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در مدیریت آب کشاورزی برای تولید پایدار گفت: ۷۸ درصد منابع آبی گلستان به بخش کشاورزی اختصاص دارد که ۳۵ درصد آن ‌هدر می‌رود.

رحمت‌الله نوروزی روز چهارشنبه در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیران بخش کشاورزی گلستان، افزود: اجرای کامل طرح الگوی کشت در کشور نیازمند فراهم‌شدن الزاماتی است که به دلیل تاثیر فراوان آن در افزایش تولید و در نهایت ایجاد امنیت غذایی باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

یک گام تا تحقق آرزوی دیرینه گنبدی‌ها

ایرنا نوشت: معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از تحویل سند زمین در نظر گرفته شده برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان با همکاری بنیاد مستضعفان به دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد.

مهدی دهرویه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه مردم گنبدکاووس قریب به یک دهه است که پیگیر و خواستار راه اندازی بیمارستان ۸۰۰ یا ۴۰۰ تختخوابی در این شهرستان بوده اند، اظهار کرد: در این مدت تلاشهای بسیاری صورت گرفت تا در این راستا مردم به این آرزوی خود برسند که متاسفانه هر بار بنا به دلایلی به سرانجام نرسیده بود که امروز به سرانجام رسید.

روزه خواری‌های علنی در سطح شهرخلاف قانون و نیازمند فرهنگ سازی است

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: روزه خواری‌های علنی در سطح شهر نیازمند فرهنگ سازی است.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز ۹ فروردین در دیدار اعضای شورای قضایی استان گفت: گزارش‌هایی مبنی بر روزه خواری علنی در منطقه ناهارخوران گرگان به دست ما رسیده است و به نظر می‌رسد باید از نظر فرهنگی با کمک ستاد امر به معروف و نهی از منکر به اطلاع مردم رسانده شود که روزه خواری نه تنها خلف شرع که بر خلاف قانون نیز است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.