1402-09-16 13:33
431
0
87776
 استاندار گلستان خبر داد:

 گلستان آماده افتتاح ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر دوم رئیس‌جمهور

استاندار گلستان گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه امروز در مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد و این میزان منهای طرح‌های اقتصادی است که در مدت دو سال از عمر دولت سیزدهم در استان گلستان تقدیم مردم شده است.

 وی با اشاره به اینکه پروژه‌های سفر دوم رئیس‌جمهور به استان بر اساس نظام مسائل استان و چشم‌اندازهای بخشی ترسیم شده است، افزود: بر اساس راهبردهای روشن مسیر پیشرفت استان گلستان را طی می‌کنیم و این یک گام بلند است.

 استاندار گلستان یکی از چالش‌های مهم را فقدان برنامه پنج‌ساله استان‌ها عنوان کرد و توضیح داد: ما بر اساس قول و تعهدی که به رئیس‌جمهور دادیم برش برنامه پنج‌ساله استان را ترسیم و آن را رونمایی خواهیم کرد، گلستان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو است.

 زنگانه بیان کرد: تمام پیشنهادهایی که برای سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان تهیه شده است به‌صورت بخشی آماده و بر اساس آن مشخص است استان با چه برنامه‌ای و به کدام سمت حرکت خواهد کرد.

 به گفته وی؛ در مجموع ۱۱۹ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 استاندار گلستان با اشاره به اینکه بن‌بست پتروشیمی شکسته شده است، ابراز کرد: این پروژه با حضور رئیس‌جمهور وارد فازم دوم عملیاتی خواهد شد.

 زنگانه با اشاره به وضعیت ناترازی نیروگاه برق از اجرای عملیات نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: برای این پروژه بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری شده است.

 وی گفت: در دو سال دولت سیزدهم در استان گلستان یک گام نزدیک به ۱۴۰ همتی را برداشتیم و پروژه‌های نیمه‌تمام استان از یک هزار و ۲۰۰ عدد به پروژه از ۸۵۰ مورد رسیده است.

 استاندار گلستان با اشاره به اینکه گام بزرگی برای علاج‌بخشی خلیج گرگان برداشته شده است، گفت: ابر چالش استان خشک‌شدن خلیج گرگان بود که با حمایت‌های دولت و عنایت ویژه شخص رئیس‌جمهور این چالش در حال برطرف‌شدن است.

 زنگانه بیان کرد: منطقه آزاد از روی کاغذ بیرون آمد و اکنون هیئت‌مدیره دارد، منطقه آزاد هوشمند و دارای اساسنامه است از طرفی صادرات غیرنفتی نیز رشد خیره‌کننده دارد.

 انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.