1401-11-26 09:30
747
0
83604

پیشرفت کشور در سایه «وحدت» معنا پیدا می‌کند/ راهبرد شیاطین جن و انس در تفرقه است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: وحدت شعار نیست باید مانند تکلیف اسلامی واجب شرعی و مهمتر از نماز باشد، چراکه همه پیشرفت ها همه در وحدت معنا پیدا می‌کند.

به گزارش گلستان ما، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در گلستان اظهار کرد: وحدت  شعار نیست باید مانند تکلیف اسلامی واجب شرعی و مهمتر از نماز باشد، چراکه همه پیشرفت ها همه در وحدت معنا پیدا می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد این جلسات گام‌های اولیه ای برای دست‌یابی به هدف نهایی همه دلسوزان باشد و آن ایجاد امت واحده اسلامی و اتحادیه کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با طرح این پرسش که وحدت آیا فقط شعار سیاسی است یا شعار ایرانی و یا شیعی است؟ گفت: وحدت در هیچکدام از این موارد تعریف نمی‌شود، ریشه وحدت در ام الکتاب، قرآن است.

بر اساس آیات قرآن، وحدت و یکپارچگی و همدلی واجب است و این فرهنگ و فریضه دینی باید بااهمیت شمرده شود و به عنوان یک تکلیف شرعی به آن پایبند باشند

امت اسلامی باید حول پرچم وحدت باشند وقتی به تاریخ امت اسلامی مراجعه میکنیم علمای شیعه و سنی همه از پرچمداران و مروجان شعار وحدت به عنوان یک تکلیف بودند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از پرچمداران وحدت در جهان اسلام است، بیان کرد: وحدت امت اسلامی آتش فتنه دشمنان را خاموش می‌کند.

مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شوند و اجازه ندهند دشمن از طریق فتنه و توطئه اهداف شوم خود را پیش ببرد.

وحدت امت اسلامی ربطی به ایران و شیعه ندارد ما همه مسلمان هستیم و قرآن به ما آموخته است که اتحاد داشته باشیم.

افراط گرایانی که به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می‌زنند از گردونه این تعریف خارج هستند این دسته افراد از کفار هم بدتر هستند.

ما باید نسبت به هم شناخت داشته باشیم، بزرگان دین به ما آموختند که همه باید حول محور وحدت اسلامی تلاش کنیم.

وحدت  شعار نیست مانند تکلیف اسلامی واجب شرعی و مهمتر از نماز است چراکه همه پیشرفت ها همه در وحدت معنا پیدا می‌کند

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.