1401-03-08 10:45
519
0
80225
کارشناس مسائل سیاسی؛

پیروی از مسیر امام خمینی(ره) تنها راه موفقیت کشور است

منصوری گفت: امام خمینی(ره) ارزش های دینی را احیا کردند، در صورتی که رژیم سابق تابع فرهنگ غرب بود و این ها جایگزین ارزش های غربی شد و پس از گذشت سال ها از رحلت ایشان راه امام روشن است و اگر قرار است به نتیجه برسیم چاره ای نداریم جز اینکه راه امام را ادامه دهیم.

علی منصوری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: امام راحل با تمام توان و شخصیت خود توانست دنیای تقریبا در جهالت فرو رفته غرب را بیدار کند.

کارشناس مسائل رسانه ای با بیان اینکه انقلاب ما هیچ کجا بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در بعد روحی انسانی متوکل به امدادهای الهی بود و با تمام توان عبد صالح خداوند، اهل خلوت کردن با خداوند بود و به جز خداوند نمی اندیشید و فقط از خدا هراس داشت.

وی افزود: در اخلاص انسانی فرهیخته بود و اگر افرادی از ایشان تعریف واقعی می کردند در برابر تعریف ها می فرمود خدا کند باورم نشود این تعاریف شما در خودم.

منصوری با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی اهل استغاثه بود، یادآورشد: یک ماه رمضان که می گذشت پس از آن تغییر عمیقی در امام راحل حس می شد چرا که روحیه بالایی نسبت به معنویت داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی امام خمینی (ره) را در برابر ابر قدرت ها مقتدر معرفی و تصریح کرد: ایشان در برابر قدرت های استکباری خضوع و خشوع نداشتند و در برابر آمریکا تعبیر زیبایی داشتند که آن را شیطان بزرگ دانست و در جنگ نیز با اقتدار کار را هدایت کردند.

وی متذکرشد: امام خمینی(ره) ارزش های دینی را احیا کردند، در صورتی که رژیم سابق تابع فرهنگ غرب بود و این ها جایگزین ارزش های غربی شد و پس از گذشت سال ها از رحلت ایشان راه امام روشن است و اگر قرار است به نتیجه برسیم چاره ای نداریم جز اینکه راه امام را ادامه دهیم.

منصوری ولایت فقیه و قانون اساسی را میراث های امام خمینی(ره) برای کشور عنوان کرد و گفت: در دنیا کسی نیست تا بتواند یک تنه در برابر قدرت ها ایستادگی کند و در برابر ناملایمتی ها بایستد و نیاز امروز ما به وحدت است چرا که هیچ فردی نمی تواند ما را شکست دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.