1399-11-14 13:44
471
0
72975
استاندار گلستان:

پروژه های کلنگ زنی و افتتاحی درگلستان دوبرابر شد

استاندار گلستان با بیان اینکه حجم پروژه های افتتاح و کلنگ‌زنی استان در یک سال گذشته دو برابر شده است، گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه این پروژه ها عمرانی و اقتصادی و غیره است.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر در شهرستان ترکمن با حضور معاون گردشگری  وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد:حجم پروژه های افتتاح و کلنگ‌زنی استان در یک سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: در هفته دولت و دهه مبارک فجر ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده و  بیش از دو برابر شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: تا پیش از دولت تدبیر و امید یک هزار و ۳۸۲ اتاق در مجموعه گردشگری استان به ارائه خدمت می پرداختند که این رقم در حال حاضر دو برابر شده و به ۲هزار و ۲۹۳ اتاق رسیدیم.

حق شناس بیان کرد: در دولت تدبیر و امید بسیاری از شاخص‌های گلستان رشد داشته است بگونه‌ای که از ۱۲ هزار کلاس درس موجود در استان یک هزار و ۸۰۰ کلاس در این دولت ساخته شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه سلامت تا پیش از شیوع کرونا تنها ۳ دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های گلستان به ارائه خدمت می پرداختند اما در یک سال گذشته ۸ دستگاه سی تی اسکن به تجهیزات بیمارستان های استان اضافه شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.