1400-11-13 21:55
1066
0
78447
معاون استاندار گلستان:

پذیرش مسئولیت به معنای فتح صندلی قدرت نیست/ دولت بنا ندارد نسبت به مشکلات مردم گفتار درمانی کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، انجام کار تشکیلاتی در حوزه رسانه را مهم خواند و گفت: رسانه‌های انقلابی در کار تشکیلاتی می بایست بهتر عمل کنند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر در نشست هم اندیشی و مودت فعالین بسیج رسانه استان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهارکرد: رسانه ها خدمات نظام را به مردم درست انتقال دهد قدرت رسانه میتواند در جامعه امیدافرین باشد.

معاون استاندار گلستان، بیان صادقانه و انعکاس خدمات نظام را یکی از رسالت های مهم رسانه دانست و گفت: ما دست رسانه‌هایی که مطالبات مردم را به شکل درست به مسئولان انتقال می‌دهند می‌بوسیم، نظارت و دیده بانی وظیفه رسانه است که این رسالت باید به درستی از سوی رسانه ها انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمن بر طبل ناامیدی میکوبد تا دین و اسلام را ناکارآمد نشان دهد اظهارکرد: مطالبات مردم به حق است ، کار بدون عمل به دل نمی نشیند و این دولت بنا ندارد با گفتار درمانی به مشکلات مردم بی توجه باشد.

مهاجر خطاب به فعالان رسانه های استان تاکید کرد: شما باید حرف جمعیت دو میلیون نفری مردم گلستان را بزنید و ارزیابی کنید با نشر مطالبی که در رسانه هایتان درج میکنید چقدر اعتماد مردم را میتوانید تقویت کنید.

وی امیدآفرینی در جامعه را یکی از رسالت های مهم رسانه برشمرد و گفت: رسانه انقلابی آن است که اخبارش مردم را به انقلاب اسلامی دلگرم کند.

معاون استاندار گلستان بیان کرد: در مکتب حاج قاسم مردم خانواده ما هستند وظیفه مسئولان خدمت صادقانه است و همه باید برای برون رفت از مشکلات مردم تلاش کنیم.

مهاجر با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت به معنای فتح صندلی قدرت نیست، ابراز کرد: باید برای آسایش و رفاه اجتماعی جهاد اکبر انجام دهیم و گفتمان حاج قاسم را در کادرسازی انقلاب پیاده کنیم.

وی بر لزوم هم افزایی در بین بدنه اجرایی استان و رسانه های فعال در سطح استان تاکید کرد و گفت: ایام دهه فجر می تواند برای مردم شادی آفرین باشد و دستاوردهای نظام به درستی منتقل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.