1403-07-13 12:41
49
0
91620
امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی:

وحدت جبهه مقاومت رمز پیروزی است

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور عظیم مردم در صحنه‌های انقلاب و نماز جمعه تهران را نشانه‌ای از عشق و ارادت ملت به رهبری و نظام اسلامی دانست.

الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به اهمیت حضور گسترده و تاریخی مردم در صحنه‌های انقلاب اشاره کرده و این حضور را نشانگر عشق و دلدادگی ملت ایران به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی در ادامه به شکوه جمعیت عظیمی که به نماز جمعه تهران آمده‌اند، اشاره و این همبستگی مردمی را نشانه‌ای از ارادت مردم به مقام معظم رهبری و عشق بی‌پایان آنها به ایشان توصیف کرد.

آخوند صفری همچنین به ضرورت تقویت وحدت و انسجام جبهه مقاومت در منطقه پرداخت و بیان داشت: در این شرایط حساس، جبهه مقاومت باید هوشیارتر از همیشه در برابر اقدامات تهاجمی دشمن عمل کند. ما باید بدانیم که هرگونه ضعف و سستی می‌تواند زمینه‌ساز نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب باشد. وحدت کلمه رمز پیروزی ماست.

وی به شکست‌های پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: شکست‌های پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی، نشانه‌ای است از قدرت روزافزون مقاومت اسلامی در منطقه. ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد که رژیم غاصب صهیونیستی به اهداف پلید خود دست یابد.

این روحانی برجسته همچنین در توصیف عظمت حضور طیف‌های مختلف مردم در مصلی تهران،  حضور اقشار مختلف جامعه، اعم از جوانان، خانواده‌ها، فرهنگیان، دانشجویان و کارگران گواهی بر وحدت و همبستگی ملی است.

آخوند صفری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به عنوان امام و رهبر مسلمانان جهان معرفی کرد و بر اهمیت پیروی از رهنمودهای ایشان تاکید کرد. 

وی بیانات رهبری در نماز‌جمعه این هفته تهران را به عنوان چراغ راه آینده و مایه تقویت روحیه مقاومت اسلامی در سراسر جهان دانست.

گفتنی است؛ گزارش‌های تصویری و فیلم‌های تهیه‌شده از این مراسم، نمایشگر شکوه و عظمت این حضور مردمی بود، حضوری که همواره نشان از دلبستگی و دلتنگی دلدادگان رهبری برای ولی‌امر مسلمین جهان دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.