1401-03-12 20:19
633
0
80302
مشاور رییس جمهور در جمع روحانیون کلاله و مراوه تپه:

وحدت، استراتژی نظام است/ وحدت واجب و تفرقه حرام است

مشاور رییس جمهور گفت: دین ما یکی است با طناب وحدت پیش برویم.

به گزارش گلستان ما؛ ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی در جمع روحانیون شرق گلستان، در کلاله گفت: همه ما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس همراه هم بودیم و خون ما در یکدیگر ترکیب شده است.

وی که در فرمانداری کلاله سخن می گفت؛ ادامه داد: صحیفه و راه امام مسیر گام اول انقلاب است؛ امام خمینی ره متعلق به همه آزادگان عالم است و باید تلاش کنیم راه او را ادامه دهیم.

 

ماموستا کریمی گفت: باید هوشیار باشیم و احساسات را به تعقل هدایت کنیم و بصیرت افزایی داشته باشیم؛ اگر با علم حرکت کنیم دچار و گرفتار فتنه نمی شویم.

 

وی گفت: بعنوان طلایه داران جهاد فرهنگی در جهاد تبیین بدنبال روشنگری باشیم؛ مقدسات شیعه و سنی خط قرمز نظام است و پیامبر اسلام الگوی عملی باید باشد.

ماموستا کریمی در ادامه با حضور در حوزه علمیه احمدیه قوجمز کلاله در جمع طلاب و علما گفت: دین ما یکی است با طناب وحدت پیش برویم.

وی گفت: همه ما مسلمانیم باید برادری خود را به اثبات برسانیم چرا که ریشه ما یکی است و آن اسلام قرآن و خدا و پیامبر و غیره است.

 

مشاور رییس جمهور گفت: امام خمینی ره پیامبر نبود؛ اما ایشان بعد ار رسول الله ص با حضور شیعه و سنی با شعار الله اکبر انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و وحدت را در عمل متجلی کرد.

 

کریمی تاکید کرد: اختلاف افکنی حرام است؛ دشمن می خواهد مسلمانان در مقابل هم قرار گیرند.مواظبت در فضای مجازی را داشته باشیم هر چیزی را قبول نکنیم و مردم را دلگرم کنید.

 

فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز در نشست با ماموستا کریمی گفت: مردم کلاله رنگین کمانی از اقوام، شیعه و سنی در وحدت و همدلی در کنار هم تحت زعامت مقام معظم رهبری در تلاش و کوشش برای رشد و پیشرفت نظام اسلامی هستند.

ماموستا کریمی با حضور در حوزه علمیه داغستانی کلاله با دوست محمد آخوند میرحسنی نیز دیدار کرد و سپس برای بازدید از عیدگاه اهل سنت به روستای دهنه عزیمت کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.