1403-03-15 02:30
278
0
90256
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز:

وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها رهبری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: رهبری انقلاب اسلامی را وجه تمایز این امقلاب با سایر انقلاب‌ها دانست و امام(ره) یک شخصیت‌ بی‌نظیر در تاریخ است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مجید محمدنژاد شب گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و پانزدهمین روز شهادت شهدای خدمت در مسجد جامع روستای نودیجه شهرستان گرگان اظهار کرد: روز گذشتهواز منویات رهبر انقلاب بهره‌مند شدیم و بی شک وجه تمایز انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب‌های دنیا در چنین شخصیتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز ادامه داد: امام خمینی(ره) یک  شخصیت بی‌نظیر در تاریخ این کشور است که توانست با یک رهبری عالمانه، هوشمندانه و پیامبر گونه انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

محمد نژاد افزود: از ویژگی‌های دیگر امام(ره) اعتقاد وی به مردم بود، مردم محوری از دیگر ویژگی‌های امام(ره) بود و امور مملکت را به مردم واگذار کرده بود و همواره به مسولان توصیه داشتند در خدمت مردم و مستضعفین باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری رئیس جمهور شهید متذکر شد: آیت‌الله رئیسی همواره در مسیر ولایت بود و هیچگاه هزینه‌ای برای رهبری ایجاد نکرد.

محمد‌نژاد خاطرنشان کرد: کار برای رضای خدا و خدمت به مردم نتیجه‌اش بالاترین پاداش از جانب خداوند است که این مهم برای شهید رئیسی و همراهانش با پاداش شهادت انجام شد. 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.