1402-09-20 20:02
739
0
87849
 فرمانده سپاه نینوا گلستان:

 هوشیاری مردم نظام و انقلاب را حفظ می‌کند

فرمانده سپاه نینوا گفت: می‌طلبد مردم با اتحاد و همدلی، در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند و با حضور به‌موقع و هوشیاری انقلاب و نظام را در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح، حفظ کنند.

علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در تلاش هستند که امنیت را در کشور آسیب بزنند. آنها می‌دانند که امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان اقتدار هر کشوری است و اگر امنیت از بین برود، سایر ارکان نیز به‌تبع آن آسیب خواهند دید.

 وی افزود: دشمن در سال گذشته تلاش کرد شهرهای ما را ناامن کند. آنها با تحریک و هدایت برخی افراد، سعی کردند ناآرامی‌هایی در کشور ایجاد کنند. اما با هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی، این تلاش‌های دشمن ناکام ماند.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امثال شهدایی مثل صادقی و رشادت‌های آنها مانع ناامنی کشور در مرزها و شهرهای ما می‌شود. این شهدا با جان خود از امنیت کشور دفاع کردند و باعث می‌شوند که مردم با امنیت به زندگی خود ادامه دهند.

 ملک‌شاهکوهی گفت: شهدای ما فرزندان این ملت هستند که برای دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند. آنها الگوی ایثار و شجاعت برای همه ما هستند و باید همواره یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

 وی در پاسخ به این سؤال که دشمنان چگونه سعی می‌کنند امنیت کشور را آسیب بزنند؟ گفت: دشمنان از روش‌های مختلفی برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها، تحریک و هدایت برخی افراد است. دشمن با شناسایی افراد ناآگاه و مغرض، سعی می‌کند آنها را تحریک کند تا علیه نظام و انقلاب دست به اقداماتی بزنند.

 وی افزود: روش دیگر دشمن، ایجاد ناامنی در مرزها است. دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی، سعی می‌کند امنیت مرزهای کشور را به خطر بیندازد.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین گفت: روش دیگر دشمن، ایجاد ناامنی در فضای مجازی است. دشمن با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و تحریک‌آمیز، سعی می‌کند مردم را به ناآرامی و آشوب وادار کند.

 

 وی در پاسخ به این سؤال که راه‌های مقابله با تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامنی چیست؟ گفت: راه‌های مقابله با تلاش‌های دشمن متعدد است. یکی از مهم‌ترین راه‌ها، تقویت بصیرت و هوشیاری مردم است. مردم باید با آگاهی از تهدیدات دشمن، در برابر آنها ایستادگی کنند.

 وی افزود: راه دیگر مقابله با تلاش‌های دشمن، تقویت امنیت داخلی است. امنیت داخلی باعث می‌شود که دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین گفت: مقاومت در برابر تلاش‌های دشمن، نیازمند شجاعت و ایثارگری است. مردم ایران اسلامی با شجاعت و ایثارگری خود در طول تاریخ، همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

 ملک‌شاهکوهی گفت: من به مردم ایران اسلامی توصیه می‌کنم که همواره در مسیر ولایت و رهبری باشند. مردم باید با اتحاد و همدلی، در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

 وی افزود: من همچنین به مردم توصیه می‌کنم که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال داشته باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.