1403-06-28 14:28
210
0
91431
واکنش نماینده مجلس به شایعات مجازی؛

هنوز دولت برای استانداری گلستان تصمیم نگرفته است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز گزینه‎ای به مجمع نمایندگان برای استانداری گلستان معرفی نشده است، گفت: در خصوص انتصاب استاندار همان‌طور که وزیر کشور و رئیس‌جمهور گفتند با مجمع نمایندگان و نماینده ولی‌فقیه جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: استاندار گلستان در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا زمانی که دولت بخواهد برای استان تصمیم بگیرد این فعالیت‌ها تداوم خواهد داشت و تاکنون جلسه‌ای برای این منظور برگزار نشده است و اصلاً صحیح نیست که با بیان پست‌های مجازی بگوئیم که استاندار گلستان خداحافظی کرده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با مجمع نمایندگان استان گلستان در خصوص موضوع انتصاب استاندار گلستان در روزهای آینده نشست برگزار خواهد شد.

سنگدوینی بیان کرد: ما به فضای مجازی کار نداریم آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند و رئیس‌جمهور و وزیر کشور تأکید دارند در خصوص انتصاب استاندار با نمایندگان مجلس مشورت خواهند داشت و نظر نمایندگان و نظر نماینده ولی‌فقیه در استان را خواهند گرفت.

وی افزود: ان‌شاءالله با وفاق و همدلی با نمایندگان و نماینده ولی‌فقیه یک نفر شایسته را برای اینکه در رأس استان قرار بگیرد انجام خواهیم داد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هنوز برای استان گلستان به مجمع نمایندگان گزینه‌ای معرفی نشده است، تصمیم دولت است و ما باید منتظر باشیم.

سنگدوینی افزود: مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شود و دررابطه‌ با حل مشکلات مردم و رسیدگی با آن مجمع نمایندگان با کسی تعارف نخواهد داشت.

انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.