1400-05-14 14:44
1413
0
75635
گزارش؛

حواشی مراسم تحلیف/ حاشیه های اولین جلسه شورای شهر گرگان در دوره ششم

آیین تحلیف اعضای جدید شورای شهر گرگان روز پنجشنبه 14 مردادماه در صحن شورای شهر گرگان برگزار شد و با حواشی فروانی همراه بود

به گزارش گلستان ما؛ آیین تحلیف اعضای جدید شورای شهرگرگان روز پنجشنبه 14 مردادماه در صحن شورای شهر گرگان برگزارشد.

*در ابتدا محمد حمیدی فرماندار گرگان اجازه حضور خبرنگاران به صحن را بر خلاف شهرهای دیگر نداد اما با پیگیری خبرنگاران این موضوع با پیگیری استاندار گلستان حل شد.

*حجت مقسم، سید میثم حسینی و زهرا نورا با یک دیگر وارد شورا شدند.

*علی اکبر بصیرنیا، صفرعلی پایین محلی و عیسی مهری با یک دیگر وارد شورا شدند.

*در زمان نشستن در اتفاقی جالب نورا و سید میثم حسینی در سمتی که نیروهای شورای ائتلاف داشتند قرار گرفتند و به سمت سه عضو دیگر (گرزین،آقامولایی و کاظم نژاد) نرفتند.

*ابراهیم جرجانی تنها عضو دوره پنجم که غایب این جلسه است

*زهرا نورا ریاست هیئت سنی و سیدمیثم حسینی و علی اکبر بصیرنیا به عنوان جوان ترین افراد منشی جلسه شدند.

*بحث وحید عرب احمدی سرپرست خبرگزاری تسنیم و سیدمیثم حسینی در حاشیه جلسه برای تلاش در تغییر رای این عضو به نتیجه ای نرسید.

*حمیدی بار دیگر در زمان رای گیری خبرنگاران را به بیرون هدایت کرد.

*حمیدی ارائه رزومه برای شهرداری گرگان را تایید کرد.

* پس از انجام رای گیری، صفرعلی پائین محلی به عنوان رئیس شورا ، عیسی مهری به عنوان نائب رئیس، حجت مقسم به عنوان سخنگو ، سید میثم حسینی به عنوان منشی اول و زهره نورا به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

* مجید سعیدی سرپرست شهرداری

*اعضای شورا در این جلسه مجید سعیدی را به عنوان سرپرست شهرداری گرگان انتخاب کردند.

*مجید سعیدی که شهردار اسبق منطقه یک شهر گرگان بوده، با رای صفرعلی پائین محلی، حجت مقسم، زهرا نورا، عیسی مهری، اکبربصیرنیا و میثم حسینی به عنوان سرپرست شهرداری گرگان انتخاب شد و تا زمان انتخاب شهردار گرگان وظیفه سرپرستی این نهاد را بر عهده دارد.

*گفتنی است که ناصر گرزین، مهران کاظم نژاد و حمیدرضا آقاملایی به سرپرستی سعیدی رای ندادند.

** عبدالرضا دادبود شهردار سابق شهر گرگان با انتشار متنی از مردم گرگان خداحافظی کرد

 متن خداحافظی وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مردم شریف گرگان

خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب، مومن و شریف گرگان را در سه سال و نیم گذشته به این بنده عطا نمود. در طول این سال‌ها و در دوره پنجم مدیریت شهری به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان، تمام تلاش‌ها صورت گرفت تا ریل‌گذاری مناسبی برای آینده شهر گرگان انجام گیرد. اکنون به فضل الهی پروژ‌‌ه‌های کوچک و بزرگ و ده‌ها پروژه کلان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

آغاز اجرای شهربازی مدرن پس از چند دهه در هزارپیچ با پیش‌بینی هزار میلیارد تومان اعتبار، شروع پروژه بی‌نظیر مجتمع تجاری و تفریحی هفت شهر به ارزش هزار میلیارد تومان اعتبار، ورود به احیای بافت تاریخی گرگان برای اولین بار در تاریخ شهرداری گرگان، خرید سورتمه ریلی خارجی، اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژه تله‌کابین، اجرای بزرگترین پروژه عمرانی و حمل و نقل شهرداری گرگان شامل روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج)، احداث بلوار خلیج گرگان به طول ۲/۲ کیلومتر و بازآفرینی میدان بسیج، اتمام پروژه فرهنگسرا بعد از ۱۵ سال، عقد اولین تفاهم‌نامه بین‌المللی با شهرداری گوانگجو چین، احداث ۱۴ پارک تخصصی و عمومی، کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال کشور برای اولین بار پس از نزدیک به ۶۰ سال، رشد ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری گرگان و جذب هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری در این دوره می‌باشد و این پروژه‌ها در کنار صدها فعالیت فاخر فرهنگی و اجتماعی است که تقدیم به شما مردم خوب گرگان شده است.

اقدامات پژوهشی و مطالعاتی مهمی از جمله طرح اولویت‌بندی خدمات زیربنایی ۹۴ محله شهر گرگان، ظرفیت‌شناسی محلات شهر گرگان، برنامه راهبردی-عملیات ۱۴۰۴، تهیه اطلس گردشگری دو زبانه گرگان و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های مهم شهری نیز در این دوره صورت گرفته است.

در حال حاضر شهر گرگان دارای یک برنامه عملیات-راهبردی تا سال ۱۴۰۴ است که ۱۰ مگاپروژه و ۳۰ پروژه کلان و مهم در قالب این رویکرد شناسایی، برنامه‌ریزی، مطالعه و بعضا در حال اجرا است.

ان شاءالله در دوره جدید مدیریت شهری و شورای دوره ششم علاوه بر طرح‌های نیمه کاره فوق و پیگیری اجرای برنامه راهبردی-عملیاتی ۱۴۰۴ و طرح ۱۰۳۰ بتواند گرگان در سال ۱۴۰۴ یعنی در یکصدمین سال تاسیس به جایگاه واقعی‌اش که همان شهری با کیفیت بهتر برای زندگی و مقصد عالی گردشگری است، برساند.

و من الله توفیق، عبدالرضا دادبود

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.