1402-10-27 12:37
346
0
88407
جانشین معاون تبلیغاتی سپاه:

موتور مقاومت منطقه جمهوری اسلامی ایران است

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران غیرقابل‌کتمان است و امروز موتور مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مصطفی برزکار ظهر امروز در نشست جهاد تبیین ویژه اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یکی از قدرت‌هایی که در برابر در مقابله هژمونی آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی ایران است.

 جانشین معاون تبلیغاتی سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها راهبرد «شکست ایران در منطقه خاکستری» را دنبال می‌کنند و رژیم صهیونیستی همین طرح را با «مرگ هزاران خنجر» پیگیری می‌کند و در تلاش هستند که با درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های کوچک ولی گسترده دغدغه امنیتی برای ایران به وجود بیاورند.

 برزکار تأکید کرد: هدف از این اقدامات از دست‌ دادن تمرکز جمهوری اسلامی ایران بر افکار عمومی همچنین از دست‌ دادن تمرکز امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با اشاره به قدرت ضربه متقابل جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران غیرقابل‌ کتمان است و امروز موتور مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

 جانشین معاون تبلیغاتی سپاه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در لایحه چهارم قدرت باید به اقدام متقابل عمل کند، شهادت سردار سلیمانی یک مسئله اطلاعاتی و امنیتی نبود و عموماً با هواپیماهای مسافربری تردد داشت.

 برزکار افزود: مسئله اقتصاد مسئله اصلی کشور است و تاریخ به ما نشان داده که می‌شود در شرایط سخت اقتصادی سرمایه اجتماعی برای نظام ساخت و در دهه ۶۰ با وجود آن همه مشکل در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردیم و موفق بودیم.

 وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی به دولت تأکید کرده که با مردم گفتگو کند و بدون واسطه مشکلات مردم را ببینند و این اقدام یک حرکت پوپولیستی نیست و باعث می‌شود تعامل‌پذیری مردم بالاتر برود.

 جانشین معاون تبلیغاتی سپاه افزود: مسئولان اگر با دولت تعامل و گفتگو داشته باشند در بدترین شرایط هم مردم دولت را همراهی خواهند کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.