1402-04-01 21:49
577
0
85460
معاون استاندار گلستان:

مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز اول تیرماه در جمع اساتید بسیجی استان گلستان با اشاره به اینکه سیره شهید چمران باید به عنوان الگوی همه اساتید دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با تاسی به این سیره دانشگاه را به عنوان موتور محرکه جامعه و پیشران پیشرفت و عدالت به بروز و ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید بتواند در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جریان ساز باشد، افزود: در این مسیر پر فراز و نشیب بدون تردید این شما اساتید بسیجی هستید که باید پیش قراول و پیشتاز این عرصه باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی دشمن در سالهای اخیر علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: شاید برخی فکر کنند صحبت و رفتار یک استاد در یک کلاس کوچک درس اثری در این جنگ بزرگ ندارد اما بدانید مهمترین نقش در این عرصه را شما در عرصه جهاد تبیین و آگاهی بخشی دانشجویان ایفا می کنید.

مهاجر از تهیه و تدوین طرح موسوم به «رسام» خبر داد و گفت: درسال جاری که سال انتخابات است، اساتید دانشگاه خصوصا بسیج اساتید می‌توانند در تحقق چهار راهبرد توصیه شده‌ی مقام معظم رهبری که با ابتکار دبیرخانه انتخابات استان در کلمه «رسام» خلاصه شده، کمک نمایند.

وی سلامت انتخابات را از وظایف مصرح مهم وزارت کشور دانست و گفت: نامه محرمانه‌ای که از معاون محترم سیاسی وزیر کشور رسانه‌ای شده است نیز درهمین راستا بوده که متاسفانه در کمال تعجب موجب ناراحتی برخی از نمایندگان مجلس شده است و البته امیدواریم مجلس انقلابی با عمل به تکالیف خود با دقت نسبت به این موضوع اقدام کرده و با تعامل و حمایت از وظایف قانونی ستاد انتخابات کشور ماجرا را خاتمه دهد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.