1400-12-20 16:44
567
0
79069
خطیب نماز جمعه گرگان:

مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تلاش کنند

امام جمعه گرگان از مسئولان خواست برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تلاش کنند و وارد میدان عمل شوند.

آیت اله نور مفیدی امروز در خطبه های نماز جمعه گرگان با تاکید بر اینکه برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور همه باید دست به دست هم دهند و از حرفهای حاشیه‌ای پرهیز کنند افزود : این سفر بدون شک آثار و برکات خوبی برای استان دارد و مسوولان باید برای اجرایی شدن مصوبات آن همت بگمارند.
او با بیان اینکه بسیاری از این مصوبات می‌تواند استان را متحول کند ادامه داد : توسعه جزیره آشوراده و اجرای طرح گردشگری با رعایت مساله محیط زیست ، احیای خلیج گرگان که امروزه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد و مشخص شدن وضعیت پتروشیمی گلستان با ۹۰ هزار سهامدار از جمله این مصوبات است که رونق گلستان را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان به اجرای مصوبه کریدور شمال  جنوب هم اشاره کرد و گفت: این راه ارتباطی می‌توانند کشورهای همسایه شمال ایران را به کشورهای همسایه جنوبی وصل کند و این ترانزیت نیز آثار و برکات بسیاری برای گلستان دارد.

امام جمعه گرگان ادامه داد : از مصوبات خوب دیگر سفر هفته گذشته رییس جمهور به استان تصویب اختصاص ۲۵ درصد اعتبار سفر برای زهکشی زمین‌ها و اراضی کشاورزی استان بود که تحول بسیار بزرگی در کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه خطبه‌های امروز به فضا پرتاب شدن ماهواره نور ۲ از سوی سازمان هوافضای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت : این ماهواره می‌تواند اطلاعات نظامی را جمع‌آوری کرده و در همان لحظه به دست متولیان برساند که البته این کاربرد به معنای جنگ نیست بلکه می‌تواند در مقابل هر کشوری که بخواهد علیه ایران جنگ راه بیاندازد باز دارد و آماده باش از سوی مسوولان را نشان می دهد . 
نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: ایران اولین کشور اسلامی است که به این قدرت دست یافته و این ماهواره را به فضا پرتاب کرده است.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.