1403-03-24 10:30
157
0
90350
فرماندار کلاله:

مردم یکی از مولفه‌های مهم برگزاری انتخابات هستند

فرماندار کلاله حضور مردم در انتخابات را یکی از مهمترین مولفه‌های برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: مردم عزیز ما در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های حساس نظام و انقلاب با حضور و بصیرت خود ثابت کرده‌اند که پای این انقلاب و نظام هستند و با این اقدام خود، توطئه شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرهاد شیبک، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اظهار داشت که تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی‌طرفانه و مبتنی بر عدالت در شهرستان کلاله اتخاذ شده است.
وی با تاکید بر اهمیت رعایت قانون در فرآیند انتخابات، خاطرنشان کرد: «قانون، محور اصلی و فصل‌الخطاب ما در برگزاری انتخابات است و ما به عنوان مجریان انتخابات، خود را امانتدار رای مردم می‌دانیم.»

وی افزود: تلاش ما بر این است که تمام مراحل برگزاری انتخابات با شفافیت کامل و بدون هیچگونه تخلف و جانبداری انجام شود تا اعتماد مردم به نظام انتخاباتی و مسئولین افزایش یابد. همه عوامل اجرایی و نظارتی نیز موظف به رعایت دقیق قوانین و مقررات هستند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار کلاله همچنین به اقدامات انجام شده برای اطمینان از سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: تجهیزات و امکانات لازم فراهم شده و آموزش‌های مورد نیاز به عوامل اجرایی داده شده است تا بتوانیم انتخاباتی سالم و شفاف برگزار کنیم. تمامی تدابیر امنیتی نیز برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات اندیشیده شده است.

شیبک حضور مردم در انتخابات را یکی از مهمترین مولفه‌های برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: مردم عزیز ما در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های حساس نظام و انقلاب با حضور و بصیرت خود ثابت کرده‌اند که پای این انقلاب و نظام هستند و با این اقدام خود، توطئه شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کلاله تاکید کرد: حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت و شهید جمهور حاکی از رضایت قلبی آنان از رئیس جمهور و اقدامات وی بود و مسلماً مردم با حضور پرشور خود در انتخابات آتی، این مسئولیت خطیر را بر عهده کسی خواهند گذاشت که ادامه‌دهنده راه آن شهید باشد.»

وی در پایان تأکید کرد: ما به عنوان مسئولین برگزاری انتخابات، خود را متعهد به رعایت حقوق مردم و امانتداری از آرای آنان می‌دانیم و امیدواریم که با همکاری و مشارکت همگانی، انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.