1403-03-23 11:43
214
0
90337
با شرکت در انتخابات؛

مردم گلستان با شهید جمهور تجدید میثاق می‌کنند

فرماندار گالیکش گفت: مردم استان گلستان همانند گذشته و با حضور حداکثری خود با آرمان‌های شهید جمهور تجدید میثاق می‌کنند و با انتخاب درست، کسی را که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است، انتخاب می‌کنند.

محمدرضا میرنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم وفاق ملی و شرکت حداکثری مردم در این انتخابات، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین عرصه‌های تصمیم‌گیری در کشور است و حضور پرشور مردم در این عرصه می‌تواند نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: انتخابات به عنوان یکی از مظاهر بارز دموکراسی، فرصتی است تا مردم با استفاده از حق رأی خود، در تعیین مسیر آینده کشور سهیم شوند و با انتخاب فردی شایسته و کاردان، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور گردند.

میرنیا با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات افزود: مردم استان گلستان بخصوص شهرستان گالیکش همانند گذشته و با حضور حداکثری خود هم با آرمان‌های شهید جمهور تجدید میثاق می‌کنند و هم با انتخاب درست خود، کسی را که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، انتخاب می‌کنند.
وی افزود: این حضور گسترده و آگاهانه می‌تواند پیام محکمی به جهان مخابره کند که مردم ایران با وحدت و همبستگی، آماده‌اند تا در راه پیشرفت و اعتلای کشورشان گام بردارند.

میرنیا به اهمیت همبستگی و اتحاد ملی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در شرایط فعلی کشور، وفاق ملی و یکپارچگی مردم می‌تواند به تقویت پایه‌های نظام و ایجاد امید و آرامش در جامعه کمک کند.
وی تصریح کرد: در این برهه حساس، هر رأی می‌تواند تعیین‌کننده باشد و مشارکت گسترده مردم نشان‌دهنده پشتیبانی و حمایت آنان از اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام خواهد بود.

وی در ادامه افزود: انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم می‌تواند آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزند و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار سازد. میرنیا تاکید کرد که حضور در پای صندوق‌های رأی تنها یک وظیفه ملی نیست، بلکه فرصتی است برای هر فرد تا با انتخابی آگاهانه، سهمی در ساختن آینده‌ای بهتر برای نسل‌های آتی داشته باشد.

میرنیا در پایان از تمامی اقشار جامعه خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رای، نقش خود را در تعیین آینده کشور ایفا کنند و با انتخاب اصلح، گامی موثر در جهت اعتلای میهن بردارند تا این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم، به نمادی از وحدت و همدلی ملی تبدیل شود و بار دیگر عزم و اراده ملت ایران را به جهانیان نشان دهد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.