1402-04-16 23:21
1060
0
85630
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان :

مردم ثابت کردند پای انقلاب هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان گفت: مردم با حضور چند هزار نفری جشن غدیر ثابت کردند پای انقلاب هستند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گلستان ما، گفت: مردم با حضور چند هزار نفری خود در جشن خیابانی غدیرخم هم ثابت کردند پای انقلاب و نظام و هم زمینه‌ساز فرج منجی عالم بشریت هستند.

وی ادامه داد: همانطور که چندین صده پیش در غدیرخم اداه جمع شدند و این رویداد عظیم را شکل دادند؛ د حا حاضر نیز مردم مسلمان با حضور در جشن‌های خیابانی این رویداد را جهت انتقال به نسل های آینده زنده نگه می دارند.

حجت السلام قربانی گفت: این پای کار آمدن مردم ایران در جشن عیدغدیر و در این گرمای تابستان، نشان از محبت آنان به امام علی(ع) و مخابره پیام به دشمنانی است که ادعای پایان جمهوری اسلامی ایران را داشتند؛ است که ما هنوز پای این انقلاب و نظام در هر شرایطی هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گلستان بعد دیگر این حضور را زمینه سازی فرج امام زمان(عج) عنوان کرد و تصریح کرد: شادی مردم در جشن‌های این چنینی، ابراز محبت به اهل بیت است و مسلما مردم با چنین اقداماتی که از روی فعل و دل انجام می شود؛ خواستار ظهور منجی عالم بشریت هستند تا به واسطه آن نور امید در دلها جاری شود.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.