1403-04-06 09:54
177
0
90496
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

مردم توطئه‌های دشمنان در انتخابات را خنثی می‌کنند

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: وقتی دشمن امیدوار می‌شود که در انتخابات می‌تواند تاثیرگذار باشد مردم همچون موجی توفنده توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمد عباسی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و چهلمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گرگان اظهار کرد: بعد از ۴۲ سال یاد و آرمان شهید بهشتی برای انقلاب اسلامی و مردم زنده است تفکر و بینش این شهید همچنان در نظام اسلامی می‌جوشد.
وی با مروری بر گفتمان خدمت تصریح کرد: در آستانه رویداد بزرگی هستیم و مردم خودشان را آماده حماسه بزرگ انتخابات می‌کنند که لازم است حزب‌الله باز هم در صحنه باشد.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور توضیح داد: باید بر اساس فرامین رهبری در صحنه باشیم و با شهدا عهد ببندیم که در صحنه هستیم و مثل همیشه افتخارآفرینی می‌کنیم.

عباسی تاکید کرد: حضور در این عرصه‌ها سلیقه‌ای نیست، همه به دنبال گفتمان انقلاب اسلامی و شهدای خدمت هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگانی همچون آیت‌الله سیدحبیب الله طاهری گرگانی، آیت‌الله میبدی، آیت‌الله علوی و همه کسانی که در این نظام منشاء خدمات بودند باید یاد کنیم و ابراز کرد: شهادت بهشتی و رئیسی یقینا ثلمه ای برای انقلاب اسلامی است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن در این قضایا فکر می‌کرد رأس کشور را نشانه گرفته است و فکر می‌کردند در اداره کشور تزلزل پیش می‌آید اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی به افراد متصل نیست گرچه هر کدام از این عزیزان جایگاه ارزشمندی دارند.

عباسی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرت ترمیم دارد و بلافاصله بعد از هر حادثه‌ای خودش را بازسازی می‌کند، بیان کرد: در فاصله بسیار کوتاهی رئیس‌جمهور کشور مشخص می‌شود اینها نشانه‌های گفتمانی رسیدن به ظهور است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور توضیح داد: شهدا و امام شهدا جهت‌یاب انقلاب اسلامی هستند و هر کدام از اینها نقشی دارند نزدیک شدن دلهای مسلمانان به اینکه بر اساس این گفتمان از شاخصه‌های مهم است.
عباسی با تاکید بر اینکه شهدای خدمت دل‌های مومنان را به هم متصل می‌کنند، گفت: وقتی دشمن امیدوار می‌شود که در انتخابات می‌تواند تاثیرگذار باشد مردم همچون موجی توفنده توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: بهشتی به رویش استعدادها و نیروها تمرکز داشت و همین عامل اتحاد و همدلی در برابر دشمنان است.
وی ادامه داد: شهید رئیسی اقدامات بزرگی برای انقلاب اسلامی انجام داد قرآن را در دست گرفت که بر اساس آن می‌خواهد برنامه‌هایش را اجرایی کند دیگر آنکه عکس سردار سلیمانی را در مجامع بین‌المللی بالا برد تا به جهان نشان دهد که در برابر ظلم ستمگران هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آئیم.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: برگزاری این مجالس بسیار خوب است چراکه باعث افزایش بصیرت و روشنگری بین مردم می‌شود.
عباسی، استقامت در تفکر را بسیار مهم خواند و افزود: شیاطین سعی می‌کنند سمپاشی کنند چراکه ابزار به هم ریختن ذهن‌ها را با ابزار رسانه و فضای مجازی به دست دارند اما ترویج تفکر شهدا همه نقشه‌های آنان را از بین می‌برد.
وی افزود: دشمن سعی دارد تحلیل‌های نادرست را به خورد جامعه بدهد تا آنها را از مسیر خارج کنند حتی برخی باورشان شد که کشور به موشک نیاز ندارد در حالیکه بر اساس آیات قرآن باید همواره مجهز شویم.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد: 
آمریکا آن غاصب مچاله شده صهیونیستی را با کلاهک هسته‌ای مسلح می‌کنند و می‌گویند الان وقت خلع سلاح است تا بعد از آن کشور را به زانو درآورند.
عباسی گفت: برخی در ایران اشتباه می‌کنند که اگر بایدن یا ترامپ باشد شرایط کشورمان تغییر می‌کنند درحالیکه ذات دشمن، دشمنی است.
وی بیان کرد: آنها می‌دانند ایران قدرت اول خاورمیانه است و جرأت مقابله مستقیم با ایران را ندارند.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به اینکه دشمن نظاره‌گر انتخابات ایران است، گفت: باید ببینیم کدام کاندیدا برای دشمن خطرآفرین است و نگذاریم دشمن سمپاشی کند و مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند.
عباسی گفت: اصلح کسی است که به مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد قلبی داشته باشد و اگر ذره‌ای به این اعتقاد کمرنگ باشد نمی‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند.
وی گفت: ایران قوی حضور مردم را در پای صندوق رأی می‌طلبد هر کس به انقلاب اسلامی معتقد است باید اهتمام مضاعف برای حضور در صحنه داشته باشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.