1401-08-26 15:13
810
0
82306
سردار سلیمانی:

مجاهدت در جنگ ترکیبی یک جهاد ستایش برانگیز است/ استان اصفهان از استعدادهای فراوانی برخوردار است

سردار سلیمانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی در زمانی که دنیا، سلاطین و شیاطین رسانه ای برای مسخ شخصیت انسان ها و برای تزریق دروغ ها تلاش می کنند؛ در این عرصه این مجاهدت و جهاد در ذیل جنگ ترکیبی یک جهاد ستایش برانگیز است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد حضور جوانان عزیز، انقلابی و فرهیخته و مستعد در عرصه فضای مجازی هستیم تا در این رویداد رقابت فشرده را در این زمینه رقم بزنند تا این سرآغاز جدیدی برای سازماندهی استعدادها و شکوفا شدن استعدادها و تولید محتوا باشیم.

 

*استان اصفهان از استعدادهای فراوانی برخوردار است

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: استان اصفهان از استعدادهای فراوان برخوردار است که نگین انگشتری آن عزیزانی هستند که در این رویداد شرکت کردند.

 

سلیمانی گفت: در بازدیدی که از این رویداد داشتم، شرکت کنندگان با انگیزه و هوشمندانه و هنرمندانه در حال فعالیت بودند و سطح بالای رقابت را در سرعت و کیفیت شاهد بودم که قابل ستایش و قابل تحسین است.

 

وی گفت: در حمایت از این شرکت کنندگان هیچ تردیدی نداریم و هیچ تاخیری هم نخواهیم کرد؛ این رقابت درست است که منتخبینی خواهد داشت اما سایر استعدادها و گروه ها در ادامه راه متوقف نشده و همه شرکت ککندگان باید مراکز تولید محتوا و شبکه گسترده مردمی تولید محتوا را شکل دهند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این زمینه هرگونه نیازی وجود داشته باشد حل می کنیم و در گام دوم انقلاب اسلامی در زمانی که دنیا سلاطین و شیاطین رسانه ای برای مسخ شخصیت انسان ها و برای تزریق دروغ ها و برای اینکه طوری عمل کنند که مردم دنیا حقایق را نه آن طوری که وجود دارد، بفهمند و بلکه مطالب را آن طور که می خواهند برای مردم بیان کنند؛ در این عرصه این مجاهدت و جهاد در ذیل جنگ ترکیبی یک جهاد ستایش برانگیز است.

 

وی گفت: باید با شرکت کنندگان در این رویداد و سایر استعدادهای شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی و شبکه گسترده تولید محتوا در فضای مجازی، شبکه گسترده برای بارگذاری تولیدات شکل گیرد.

 

سلیمانی گفت: بازار بزرگ اقتصاد مقاومتی هم در این زمینه فعال است که نیاز به توجه در فضای دیجیتال دارد تا یک اقتصاد مردم پایه و مبتنی بر تفکرات هوشمندانه شرکت کنندگان در این رویداد شکل گیرد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.