1400-12-18 11:12
1350
3
79039
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس:

لزوم برخورد با شایعه سازان در فضای مجازی/ نباید به هر بهانه ای با ابروی شخصیت ها بازی شود

عبدالکریم رجبی گفت: متاسفانه جناح های سیاسی هر روز به بهانه ای برای عقده گشایی های سیاسی چهره های مختلف نظام و انقلاب را تخریب می کنند.

به گزارش گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت :در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری به آرامش و انسجام ملی و کار جهادی در جهت خدمت و حل مشکلات معیشتی مردم نیاز دارد متآسفانه برخی جریانها با طرح مسائل انحرافی در جهت تخریب سیاسی چهره های نظام و انقلاب اسلامی اقدام می کنند که بر خلاف مصالح کشور و منویات رهبری است.   
                                                        
وی افزود :نیاز است در حوزه فضای مجازی کنترل و مدیریت جدی صورت گردد تا به واسطه آن به هر بهانه ای آبروی افراد مورد هجمه قرار نگیرد و آرامش و انسجام در کشور برقرار باشد 
نماینده سابق شرق گلستان تآکید کرد: نابسامانی و آشفتگی موجود در فضای مجازی باعث شد که به بهانه شخصی بنام کاتری شکدم متآسفانه برخی خدمتگزاران و چهره های سیاسی کشور هدف تخریب و ترور شخصیتی قرار گیرند ؛ و این درحالی است که به اذعان و اقرار آزادانه و بدون واهمه خود شخص شکدم هیچگونه ارتباطی بین وی و افراد مدعی برخی رسانه ها و فضای مجازی وجود نداشته است.    

وی در پایان گفت: لذا با این تفاسیر، لازم است برای جلوگیری از این اتفاقات و تکرار آن در آینده قوه محترم قضائیه ورود جدی داشته باشند و عرصه را برای این عوامل و افراد تنگ و تنگ تر کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.