1403-03-02 22:23
271
0
90111
پس از تشییع باشکوه شهدای خدمت انجام شد؛

قدردانی شورای ائتلاف گلستان از مردم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان از مردم ایران برای تشییع باشکوه شهدای خدمت و در رأس آنان، رئیس‌جمهور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان از مردم ایران برای تشییع باشکوه شهدای خدمت و در رأس آنان، رئیس‌جمهور قدردانی کرد.
 
 در متن این پیام آمده است: 
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ."بقره ۱۵۶"
 بدرقه نجیبانه از خادمان نجیب، برخاسته از عهد الهی مردم در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است. قدردانی معطوف به قدرشناسی است و آگاهی ژرف ملت از خدمات رئیس‌جمهور شهید، رمز شکل‌گیری این پایان باشکوه است. تواضع توأم بااقتدار در مسیر خدمت صادقانه و عالمانه از طرفی عیار امت اسلامی و از طرف دیگر چراغ راهنمای تلاش‌گران و عاشقان خدمت است که «شهید جمهور» آن را صادقانه بر سر دست گرفت تا الگویی برای خادمان واقعی و حقیقی باشد.
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان عروج شهادت‌گونه خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی الساداتی رئیس‌جمهور، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار استان آذربایجان شرقی، تیم امنیتی همراه و کادر پرواز را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم این عزیزان و ملت رشید ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن عزیزان از درگاه احدیت مسئلت می‌نماید و آمادگی خود را برای ادامه راه اثربخش و خداخواهانه رئیس‌جمهور شهید اعلام می‌دارد.
 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
 از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند. «احزاب ۲۳» 
 والسلام
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.