1401-09-17 09:39
854
0
82549
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فتنه های اخیر زیر سر فرقه‌سازان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فتنه های اخیر زیر سر فرقه‌سازها است، جنگ اقتصادی متمرکز بر بازار و معیشت تولید و جنگ اجتماعی قومیت ها و جنگ مذهبی شیعه و سنی و جنگ سخت یا اول و یا آخر انجام می شود زیرساخت‌های آن آماده بود ولی در هشت سال دوران ریاست جمهوری روحانی مستحکم شد و بخشی از آن به دست ایشان و بخشی دیگر توسط کابینه اجرا شد ولی کامل نشد.

به گزارش گلستان ما؛ کریمی قدوسی صبح امروز در نشست بصیرتی فاطمی در جمع نخبگان سیاسی استان گلستان اظهار کرد: نسل تربیت شده فاطمی این حکومت عظیم را به وجود آوردند و این حکومت تا رسیدن به سرمنزل مقصود اصلی ادامه خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: فتنه های اخیر زیر سر فرقه‌سازها است، جنگ اقتصادی متمرکز بر بازار و معیشت تولید و جنگ اجتماعی قومیت ها و جنگ مذهبی شیعه و سنی و جنگ سخت یا اول و یا آخر انجام می شود  زیرساخت‌های آن آماده بود ولی در هشت سال دوران ریاست جمهوری روحانی مستحکم شد و بخشی از  آن به دست ایشان و بخشی دیگر توسط کابینه اجرا شد ولی کامل نشد.

قدوسی تاکید کرد: این برنامه از سال ۹۶ طراحی شده بود و مسائل مختلفی در این حوزه به وجود آمده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی اگر بقا داشته و بقا خواهد داشت سر آن در جمهوری اسلامی است.


این مقام مسئول بیان کرد: معیار ما باید براساس التزام به ولی فقیه باشد و مجلس در این راستا طرحی را آماده کرده است.

قدوسی تاکید کرد: چهار دوره نماینده مجلس بودم و هر بار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس دیدار داشت به موضع‌گیری و دفاع از انقلاب اسلامی تاکید کردند و این مطالبه را همه ما باید داشته باشیم.

وی گفت: وضعیت روانی جامعه باعث شده که برخورد برخی از سلبریتی‌ها که از اغتشاشات اخیر حمایت کردند به تاخیر بیفتد و باید کمی صبر کرد و عقول حالت طبیعی پیدا کند و آن زمان به حساب آنها رسیدگی می‌کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: تمام تصاویر و مستندات کسانی که به کف خیابان آمدند در رصد اطلاعاتی موجود است و کل افرادی که به خیابان آمدند ۴۵ تا ۱۵۰ هزار نفر بود و با تکرار آن ۵۰۰ هزار نفر روز را شامل می‌شود و مستندات آن تا شعار ۱۰ نفر بر روی پشت بام  از طریق پهپاد چهره شناسایی شده و بلافاصله برای وی پیامک آمده است.

قدوسی تاکید کرد: گرچه نفوذ نیز است و در مرکز پاسپورت علی دایی را گرفتیم صبح گرفتیم آنقدر فشار آوردند که پس دادیم

وی افزود: مراکز ۲۴ ساعته و سرورهای دشمن شبانه روز در فضای مجازی تلاش می‌کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.