1402-03-03 08:47
490
0
85056
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

فتح خرمشهر يك مسئله عادي نيست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش گفت: فتح خرمشهر یک مسئله عادي نيست، بلكه ما فوق طبيعت است، روز آزادی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و روزی است که هیمنه استکبار در هم شکسته شد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام رضایی در گفتگو با خبرنگار ما سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، از این روز به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی یاد کرد که باید گرامی داشته شود. 

وی گفت: فتح خرمشهر یک مسئله عادي نيست، بلكه ما فوق طبيعت است، روز آزادی خرمشهر روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و روزی است که هیمنه استکبار در هم شکسته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش با اشاره به اینکه فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامی است؛ گفت: ما در این عملیات به خاطر تجهیزات، تانک، هواپیما و یا کمک غربی‌ها پیروز نشدیم، برگ برنده رزمندگان ایرانی اعتقاد، الهی فکر کردن، معنویت در جبهه و الگوگیری از عاشورای حسینی بود.

وی خاطرنشان کرد: هر چه در دوران دفاع مقدس بود خدا و اطاعت از امر ولایت بود و دو صدایی و دوگانگی اصلا جایی نداشت، در آن دوران خبری از جناح، سیاست و گروه نبود، معنویت، لطف خدا و اطاعت از ولی‌امر رمز پیروزی یک ملت بود.

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: دفاع مقدس همه خاطره است اما هیچ خاطره ای زیباتر از فتح خرمشهر نیست که در همه شهرها مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و شیرینی پخش می کردند، حتی کسانی که فرزندشان شهید شده بودند در این روز غمگین نبودند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.