1401-10-26 21:12
456
0
82964
مدیرعامل شرکت گاز گلستان مطرح کرد؛

تفکر سرمایه سالاری بلای‌جان مصرف گاز گلستان

طالبی تفکر سرمایه سالاری بلای‌جان مصرف گاز گلستان دانست و از همراهی مردم در این ایام قدردانی کرد.

 علی طالبی عصر امروز در دیدار هیئت تحریریه گلستان ما در گفتگو با خبرنگار این مجموعه گفت: از نظر کارشناسان گلستان منطقه گاز خیز به‌شمار می‌رود اما در شرایط فعلی سیاست برداشت گازی در منطقه وجود ندارد.

رئیس شرکت گاز گلستان با بیان اینکه در کشور سالیانه ۲۵۰ میلیارد متر مکعب مصرف گاز داریم، ادامه داد:  اوج بار در سال ۱۰ روز پیش‌بینی می‌شود که در آن روزها می‌توان با ذخیره‌سازی سپری شود.

وی با اشاره به مصرف روزانه ۱۶میلیون متر مکعبی گاز در گلستان افزود: قرار نیست برای مدیریت چند روزه گاز میلیاردها دلار هزینه کنیم چرا که می‌توان با مصرف بهینه از هزینه‌های سرسام آور جلوگیری کرد.

طالبی اذعان کرد:  در گرگان مشترکی خانگی معادل چندین مشترک مصرف گاز دارد یا در برخی از روستا در اوج مصرف از گاز برای مصارف کشاورزی غیر ضرور استفاده می‌شود که با اطلاع رسانی ما می‌توان به آن‌ها کمک کرد.

رئیس شرکت گاز گلستان ابراز کرد: پنج میلیون متر مکعب گاز از استان وارد کشور می‌شد که به همین میزان به کشورهای دیگر گاز صادر می‌کنیم به همین جهت قطعی گاز وارداتی در بالانس کشور تاثیر نداشته است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان برای کاهش قطعی گاز، متذکر شد: گاز نانوایی‌ها یک مورد هم قطعی نداشتیم بلکه به واحدهای خبازی برای استفاده از سوخت جایگزین توصیه کردیم  تا کاهش مصرف را شاهد باشیم.

طالبی ضمن تقدیر از همراهی مردم نسبت کاهش مصرف گفت: مردم در این قضیه پای کار آمدند و در یک روز  ۶۰۰ هزار متر مکعب مصرف گاز کمتر شد که با همراهی بیشتر می‌توان صرفه‌جویی مصرف گاز را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.