1403-03-27 07:14
324
0
90382
کارشناس سیاسی در ویژه برنامه «صبح انتخاب»:

شکوه «انتخابات» دیپلماسی ایران را در منطقه افزایش می‌دهد+ویدئو

کارشناس سیاسی گفت: شکوه انتخابات دیپلماسی ایران را در منطقه افزایش می‌دهد و آرای مردم پشتوانه‌ای برای رئیس جمهور آینده در میزهای بین‌المللی و منطقه‌ای می‌شود.

جعفر خاندوزی در ویژه برنامه «صبح انتخاب» در گفتگو ویدئویی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: به واسطه شهادت رئیس جمهور انتخابات زودهنگامی را در 8 تیر ماه در پیشرو داریم و این دوره از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که داوطلبان از جناح‌های مختلف سیاسی کشور حضور دارند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: حضور جناح‌های مختلف از یک سو و از سویی دیگر شهادت رئیس جمهور باعث خواهد شد که میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا کند و مردم با شور و عاطفه بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

خاندوزی بیان کرد: ایران قصد دارد به سرچشمه‌‌ها و سواحل پیشرفت برسد و همه به آینده این کشور امید دارند تا بتواند با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و تعالی حرکت کند.

 وی با اشاره به تحولات منطقه و خاورمیانه بیان کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات باعث می‌شود که ایران بازیگر جدی‌تری در معادلات منطقه باشد و آرای مردم از رئیس جمهور پشتیبانی می‌کند و قطعا این حضور و مشارکت حداکثری در منطقه و جوامع بین‌المللی تاثیرگذار است.

کارشناس سیاسی یادآور شد: در این ایام شاهد آن هستیم که رسانه معاند درصدد آن هستند که شرایط را فراهم کنند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و تلاش آنها این است که سیاهی‌ها و نواقصی که در کشور وجود دارد پررنگ‌تر کنند، گرچه این نواقص و کمبود در همه کشورها وجود دارد ولی مردم فریب این تبلیغات رسانه‌ای را نخواهند خورد.

خاندوزی بیان کرد: مردم ایران توسعه یافته و با تمدن چند هزار ساله هستند و از این مردم انتظار نباید داشت که به سیاه نمایی‌هایی عده‌ای ضد این مرزو بوم حرف گوش کنند و همه مردم ایران قطعا در انتخابات پیشرو شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.