1403-06-11 11:23
141
0
91258
با وجود تأکید دادستان مرکز گلستان؛

مصوبه اجرای مناقصه سورتمه به تعویق افتاد

باوجودآنکه دادستان مرکز استان گلستان تأخیر در اجرای سورتمه را خسران دانسته بود؛ اما شورای اسلامی شهر گرگان بنا به دلیل نامشخص رأی‌گیری در خصوص اجرای مناقصه سورتمه را به تعویق انداخت.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ در هفته گذشته جلسه مهمی در شهربازی گرگان با حضور دادستان مرکز استان، برخی مقامات استان و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد که نتیجه آن این شد که بار دیگر موضوع اجرای مناقصه سورتمه گرگان به صحن شورای شهر برگردد.

اما با وجود این تأکید اما بنا به دلیل نامعلوم شورای اسلامی شهر گرگان در روز گذشته موضوع اجرای این مناقصه را به تعویق انداخت و به جلسه روز سه‌شنبه موکول کرد.

تعویق این مصوبه در حالی بود که دادستان مرکز استان گلستان تأخیر در اجرای این پروژه را خسران برای شهر دانسته بود.

گفتنی است که سومین مناقصه اجرای سورتمه در گرگان در صحن شورای شهر گرگان رأی نیاورده بود و پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در گزارشی به مسئولان استان در خصوص مستهلک شدن تجهیزات خریداری شده سورتمه که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد گوشزد کرده بود.

با ورود دادستان به این ماجرا و بیان نقطه‌نظرات کارشناسی بنا شد بار دیگر شورای اسلامی شهر گرگان موضوع اجرای مناقصه سورتمه را با نگاه مثبت در دستور کار قرار دهد حتی بنا بود در همان روز این اتفاق بیفتد، حال باید دید که در روز سه‌شنبه سرنوشت اجرای مناقصه سورتمه گرگان چه می‌شود؟

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.