1401-12-07 10:21
724
0
83780
معاون روابط‌عمومی و انتشارات سپاه:

سپاه در جریان‌های اخیر هوشمندانه عمل کرد

معاون روابط‌عمومی و انتشارات سپاه گفت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص شده است.

به گزارش گلستان ما، سردار رمضان شریف امروز در همایش توانمندسازی رسانه‌ای ویژه فرماندهان بسیجی و مسئولان اقشار، مدیران روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و خبرنگاران گلستان اظهار کرد:  موضوع رسانه یک موضوع جهانی است و این نیست که سواد رسانه‌ای تنها متعلق به ایران باشد.

معاون روابط‌عمومی و انتشارات سپاه ادامه داد: در مطالعات یونسکو به موضوع سواد رسانه تاکید شده و بیان کرده که انسان باید تشخیص دهد که پیام را از کجا دریافت می‌کند و آن فرد باید تشخیص دهد که آن پیام حاوی چه مطلبی است.

سردار شریف بیان کرد: مردم باید بدانند پشت جریان‌های رسانه‌ای چه فرد و تفکری قرار دارد، ابراز داشت: باید به مردم بگوییم شبکه بی‌بی‌سی چیست و چرا دولت انگلیس نزدیک ۳۰۰ سال این شبکه را راه‌اندازی کرده و برای آن آرشیو دارد.

وی ابراز داشت: جوانان ما باید بدانند پشت اینترنشنال ولیعهد سعودی است که مقابله با ایران و شیعه‌ستیزی جزو تفکرات آن به شمار می‌رود.

این مقام مسئول متذکر شد: عملیات روانی و رسانه‌ای به گونه‌ای است که صاحبان رسانه برای خود سهمی قائل می‌شوند و از شکاف نسلی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برد.

سردار شریف بیان کرد: از این رو مریم رجوی که سرکرده منافقین است ۱۷ هزار نفر را در ایران به شهادت رساند و در اوج جنگ به صدام هم پیمان شده و علیه کشور اقدام کردند و  ملت ما از آن انزجار دارد احساس می‌کنند می‌توانند رهبر جنبش علیه نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی گفت: گروهک منافقین به مراتب از داعش بدتر است و می‌بینیم این گروهک به دنبال مطالبه آزادی ملت ایران است.

این مقام مسئول ابراز داشت: پرویز ثابتی که شکنجه‌گر سابق ساواک بوده و همه مردم آن را به عنوان یک شکنجه‌گر یاد می‌کنند بعد از ۴۰ سال حامی جریان ضد جمهوری اسلامی می‌شود.

سردار شریف تاکید کرد: از سویی دیگر یک خبرنگاری که همه داشته اش از نظام جمهوری اسلامی ایران است می‌آید خود را به عنوان رهبر جنبش علیه نظام جمهوری اسلامی معرفی می‌کند و با رئیس جمهور فرانسه دیدار می‌کند و یا یک فوتبالیست جنبش علیه نظام به‌راه می‌اندازد و این در حالی است که ملت ما دشمنی‌های منافقین و مستکبران جهان را دیدند و هنوز جانبازان شیمایی ما هستند و گاز خردل سینه آن را می‌سوزاند و ملت این وقایع تاریخی را فراموش نکرده است.

وی گفت: اگر آن‌چیزی که در انقلاب رقم خورده را بدون اغراق به جوانان منتقل می‌کردیم حتی یک جوان حاضر نمی‌شد که گوش به حرف منافقین بدهد و مقام معظم رهبری تاکید کردند که در بیان داشته‌های انقلاب ضعیف عمل کردیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: اینکه دشمن با این جریان‌های اپوزیسیون ملاقات می‌کنند نشانه ضعف آنها است و مردم احساس کردند که نباید با آنها همراهی کنند و خانم‌های ایرانی و جوانان ایرانی سرنوشت خود را به کومله، مجاهدین خلق و مسیح علی‌نژاد و علی کریمی نمی‌سپارد.

سردار شریف ابراز داشت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.