1402-12-16 22:24
347
0
89070
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

سطح کیفی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بالاتر از سایر دوره‌ها است

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نسبت به سال گذشته متفاوت و با سطح کیفی بالاتری در حال برگزاری است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در حاشیه دومین روز پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: سطح کیفی این رویداد بالاتر از سایر دوره‌ها است؛ هم تیم‌های جدید به جمع شرکت‌کنندگان این دوره رسیدند و به مرحله نهایی رسیدند و هم تیم‌هایی که قبلاً برتر بودند و امسال هم رتبه آورده‌اند و در این مرحله حاضر شدند. برآورد ما این است که کار خیلی متفاوت است و سطح کیفی هم بالا است.

 وی در ادامه بیان داشت: در فاصله ۱۸ ساعت به پایان رویداد هستیم و فردا این رویداد به پایان می‌رسد و شاهد هیجان شرکت‌کنندگان در این رویداد مردمی هستیم.

 معین با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخصه رویداد، کیفیت و خروجی آن است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان ایده‌های خوبی دارند. مسئولین ذی‌ربط دولتی، کشوری و لشکری در جمع ما در این رویداد مردمی بودند و ایده‌هایی که وجود دارد، قابلیت بهره‌برداری دارند.

 مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان گفت: فرایند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خیلی خوب است و سوژه رویداد هم برآیند موضوعاتی است که در استان‌ها مطرح شده و هیئت داوران هم همین نظر را داشتند. شرکت‌کنندگان هم استقبال خوبی نسبت به سوژه این رویداد در خصوص جبهه مقاومت و نشان‌دادن جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه خود نشان داده‌اند و اقدام با تولیدات دیجیتالی کرده‌اند.

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.