1401-10-12 20:48
423
0
82806
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سردار سلیمانی نقشه دشمن را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سردار سلیمانی باعث شکست نقشه‌های دشمن در منطقه شد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی در گفتگو با مردم گلستان از طریق شبکه سیمای گلستان اظهار کرد: شهید سلیمانی در دانشگاه امام(ره) در دفاع‌مقدس رشد پیدا کرده است و در قالب لشکر ۴۱ ثارالله رشادت‌های زیادی از خود نشان داده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: عبور از رودخانه اروند رود، آزادسازی شهر مهران، آزادسازی خرمشهر که باعث شادی دل امام (ره) شد از اقدامات بی‌بدیل  سردار سلیمانی بود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: در عملیات مرصاد نیز این فرمانده در میدان نبرد منافقان را تار و مار می‌کند و دل مردم ایران و امام(ره) را شاد می‌کند.

وی افزود: بعد از سال ۷۲ و پایان ماموریت لشکر ۴۱ ثارالله ناآرامی‌ها را در جنوب کشور رو به رو بودیم و عمده مرزهای شرقی ما دائما مورد تعرض ضد انقلاب و اشرار مسلح قرار می‌گرفت و این سردار بزرگ برای ساماندهی این مناطق اقدام می‌کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: اشرار مسلح تا پنج کیلومتری زاهدان هم می آمدند و سردار سلیمانی برای پاک سازی این مناطق ماموریت گرفت و بخش های بزرگی از این مناطق را پاک سازی کرد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: پس از اینکه سردار سلیمانی آن اقدامات موثر را در کشور انجام داد دشمن به دنبال سردار سلیمانی بود و ما پاکسازی مناطق جنوب کشور از اشرار را مدیون سردار سلیمانی هستیم.

وی افزود: پس از تشکیل سپاه قدس سردار سلیمانی از طریق رهبر انقلاب فرمانده این سپاه می‌شود و پاکسازی و حفظ امنیت مرزهای جنوب شرق کشور و سایر مرزهای کشور جزو ماموریت‌های سردار سلیمانی بود و همچنین ماموریت یافت دشمنان انقلاب  اشرار و ضد انقلاب تا عمق کشورهای همسایه نیز تعقیب شود و این اتفاق نیز رقم خورد.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از آن نیز مسائل سوریه اتفاق افتاد و مسائل سوریه ریشه ۲۰۰ ساله در کشورهای غربی دارد و آمریکایی‌ها برای ورود و تسلط به غرب آسیا راهی چاره‌ای جز جنگ مذهبی نداشتند و هیچ کانونی را بهتر از سوریه ندیدند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: دشمن از ظرفیت داعش استفاده کرد  و سردار سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت در این منطقه بساط داعش را برچید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.