1402-03-14 16:07
521
0
85216
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

سربازان امام(ره) امروز در قلب آمریکا و اروپا هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: در بلاد‌های کفر در اروپا و آمریکا غرب عالم امروز انقلاب اسلامی وامام(ره) سرباز دارد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی‌ایمانی در سالگرد ارتحال امام در جمع مردم ولایتمدار اهل سنت گمیشان اظهارکرد: در بلاد‌های کفر در اروپا و آمریکا غرب عالم امروز انقلاب اسلامی وامام(ره) سرباز دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امام(ره) یک شخصیت بزرگی است و یکی از بزرگترین از ویژگی امام‌ایمان راسخ به خدای تبارک و تعالی بوده است.

حجت الاسلام‌ایمانی بیان کرد: براساس آن و تکیه برخدا و تکیه بر سنت الهی امام حرکت کرد و وعده‌هایی که خدای تبارک و تعالی داده امام (ره) به آن‌امید و باور داشته است.

وی افزود: حرکت و تحولی را که امام راحل در جامعه به وجود آوردند در طول تاریخ نظیر آن وجود ندارد، انقلاب امام راحل ادامه دهنده انقلاب پیامبر گرامی اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: امام راحل با بصیرت و آینده نگری به خوبی مسیر انقلاب را ریل‌گذاری کردند و رهبر حکیم با تشکیل نهاد‌هایی همچون سپاه پاسداران، کمیته امداد، بنیاد شهید و غیره به حفظ و تداوم انقلاب اسلامی قوت بخشیدند.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.