1402-02-20 20:18
518
0
84916
معاون سیاسی استاندار گلستان:

ریشه افزایش سن ازدواج تنها اقتصادی نیست

معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: در ستاد جوانان علت افزایش سن ازدواج و همچنین فرزندآوری را بررسی کردیم و این چالش‌ها تنها ریشه اقتصادی ندارد.

به گزارش گلستان ما، سید علی مهاجر در  نشست مطالبات جوانان استان گلستان و گفت و شنود با جوانان اظهار کرد: سناتور جمهوری‌خواه کنگره آمریکا تلاش برای ممنوعیت سریع اپ چینی تیک‌تاک را در دستور کار قرار داد و دلیل آن را نگرانی درباره آزادی بیان و برخورد نامتوازن با شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.

معاون سیاسی استاندار گلستان ادامه داد:  در فضای کنگره آمریکا عنوان می‌کنند که ۱۵۰میلیون نفر آمریکایی را عضو پلتفرم خود کردی و می‌خواهید آنها را کمونیست کنید و سبک زندگی آنها را تغییر دهید و آن را حق خود می‌دانند.

مهاجر تاکید کرد: مسائلی مثل اقتصاد، مسکن، سرانه‌های رفاهی مسائل درست و مطالبات به حق جوانان است که باید به آن اهتمام داشته باشیم.

وی ابراز داشت: در ستاد جوانان علت افزایش سن ازدواج و همچنین فرزندآوری را بررسی کردیم و این چالش‌ها تنها ریشه اقتصادی ندارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه انسان‌های دنیا در اجتماع براساس عرف جامعه، شان و قانون برخورد می‌کنند و ما نیز باید به مسئله عفاف و حجاب و عرف رایج جامعه اهتمام داشته باشیم.

مهاجر تاکید کرد: وقتی کنگره آمریکا یک پلتفرم را محاکمه می‌کند به واسطه این است که به محیط جامعه خود حساس هستند و ما نیز باید به آینده جامعه و تمدن خود حساس باشیم.

وی افزود: اگر ما فقط رفتار پوپولیستی داشته باشیم و تنها  حرف‌های جوانان را گوش کنیم قطعا این مشکلات سر راه ما را می‌گیرد و نباید کسی را تمسخر کنیم و باید به درستی کار جوانان را پیگیری کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: اشتغال را نباید تنها به اشتغال دولتی خلاصه کرد و باید به توانمندی جوانان و اشتغال آنها در بخش‌های خصوصی و حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

مهاجر ابراز داشت: ۳۰ هئیت اندیشه‌ورز را ذیل معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری راه‌اندازی کردیم که بیش از ۴۵۰ نخبه را در آن ساماندهی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری عنوان کرد که دشمن به دنبال آن است که کشور را به اندلس تبدیل کند و ما باید جوانان را پویا و آینده‌ساز داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.