1402-02-23 18:50
670
0
84950
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

رسانه‌ها دیده‌بان مدیران هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: رسانه‌ها دیده‌بان مدیران هستند و با نقد سازنده می‌توانند به مدیران کمک کنند.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در مجمع فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد: در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار داریم و باید با مسائل کشور مماس شویم و برای این منظور باید مسائل کشور را بشناسیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در فضای مردمی‌سازی اگر بخواهیم گام برداریم مهمترین بخش آن بهره‌گیری از ظرفیت مردم است و فعالیت رسانه در به کارگیری از این ظرفیت فکری حائز اهمیت هستند.

مهاجر با تشریح وضعیت حساس کنونی جامعه یادآور شد: در جنگ نامتقارن دشمن قرار داریم و نباید تحت‌تاثیر القای رسانه‌های دشمن قرار بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: در انتخابات له و علیه کسی کاری نخواهیم کرد و باید تلاش کنیم انتخابات را سالم برگزار کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: به عنوان مجری انتخابات نسبت به برگزاری سالم انتخابات مسئول هستیم و مدیران دستگاه اجرایی نیز باید بر اساس مر قانون عمل کنند.

مهاجر به نقد منصفانه در رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها دیده‌بان مدیران هستند و با نقد سازنده می‌توانند به مدیران کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب متذکر شد: با اجرای این طرح معضل بی‌حجابی کاهش یافته و این طرح هزینه‌های قانون‌شکنی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ ۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.