1403-03-21 01:37
184
0
90321
فرماندار کلاله خبر داد:

رای‌گیری در 94 شعبه اخذ رای شهرستان کلاله

فرماندار کلاله گفت: در ۹۴ شعبه تعیینی این شهرستان، اخذ آرای مردم برای انتخابات ریاست جمهوری انجام می‌شود.

 فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» گفت: انتخابات نماد جمهوری اسلامی است؛ لذا با رعایت قانون و با همراهی و تعامل همه عوامل برگزاری انتخابات، تلاش خواهیم کرد تا ضمن اصل بی طرفی، انتخاباتی با شکوه و قانونمند برگزار شود.

وی افزود: ما متعهد به برگزاری انتخاباتی عدالت‌محور هستیم که در آن همه آرا به طور منصفانه شمارش شوند و حقوق همه شهروندان رعایت گردد.

 فرماندار کلاله افزود: با تأیید هیئت نظارت و بازرسی، ۹۴ شعبه اخذ رأی (۷۱ شعبه در بخش مرکزی و ۲۳ شعبه در بخش پیشکمر) برای اخذ آرای مردم تعیین شده و کار انتخاب عوامل اجرایی شعب نیز شروع شده است. در این روند، تمامی اقدامات به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که شفافیت و بی طرفی کامل دولت در برگزاری انتخابات حفظ شود.

 وی همچنین تصریح کرد: دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر رعایت اصل بی طرفی تأکید دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد تا فرایند انتخابات بدون هیچ‌گونه دخالت و جانب‌داری صورت گیرد.

شیبک اظهار داشت: با نظارت دقیق و بازرسی مستمر، تضمین می‌کنیم که حقوق انتخاباتی مردم به طور کامل رعایت شده و هیچ‌گونه تخلفی صورت نگیرد.

 فرماندار کلاله با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در این رویداد ملی، گفت: مردم با حضور گسترده و آگاهانه خود می‌توانند نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی از همه مردم خواست که با حفظ آرامش و همکاری با مجریان انتخابات، به ایجاد فضایی سالم و امن برای برگزاری انتخابات کمک کنند.

 وی در پایان گفت: تمامی اقدامات اجرایی و نظارتی در راستای فراهم آوردن بستری عادلانه، شفاف و بی‌طرف برای انتخابات انجام شده است و ما امیدواریم که با همکاری و مشارکت گسترده مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی موفق و باشکوه باشیم که نماد واقعی جمهوریت و اسلامی بودن کشورمان باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.