1402-10-17 11:50
1349
0
88268
نوبت انتخاب «۳»؛

راه سخت نمایندگان گرگان و آق‌قلا برای رسیدن به کرسی بهارستان

البته گرچه همه چیز به تصمیم مردم در روز ۱۱ اسفند بر می‌گردد؛ اما حضور چهره‌ها از طیف و حتی اقوام مختلف باعث شده که جذابیت انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دوچندان شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ؛ حضور چهره‌های تأثیرگذار از جناح‌های سیاسی مختلف تنور انتخابات را در مرکز استان داغ‌کرده است.

البته گرچه همه چیز به تصمیم مردم در روز ۱۱ اسفند بر می‌گردد؛ اما حضور این چهره‌ها از طیف و حتی اقوام مختلف باعث شده که جذابیت انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دوچندان شود.

گزینه‌های مطرحی از جمله غلامرضا منتظری، رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان فعلی مجلس در کنار صاحب حجتی، قدسیه آبشناس، منصور خمر، غفور امان‌زاده، نبی هزارجریبی که پیش‌ازاین در انتخابات ادوار گذشته رأی قابل توجه‌ای را کسب کردند و همچنین عسکر ساوری، حامد رضایی، قربان طاشی، قدرت نظری، شعبان کابلی، حجت‌الاسلام علی صغیری و غیره که جویای نام هستند و تاکنون تأیید صلاحیت خود را اعلام کردند می‌تواند این انتخابات را هیجان‌انگیز کند.

با چینشی از افراد مطرح در این دوره از انتخابات مواجه هستیم و حضور اقوام مختلف و طیف‌های سیاسی خلأهای برخی افرادی که نتوانستند از فیلتر نظارت بر انتخابات عبور کنند پر شده است.

البته ممکن است پس از پایان اعتراض به نتایج عدم احراز افرادی دیگری نیز به این لیست اضافه شود که معادلات این انتخابات را پیچیده‌تر از گذشته کند.

البته برای تحلیل درست از وضعیت موجود باید منتظر لیست نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در مرکز استان بمانیم.

پیگیری‌های ما از وضعیت افرادی که با عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت روبه‌رو شده نشان می‌دهد که قانون فصل‌الخطاب است و برای مسئولان نظارتی چپ و راست مطرح نیست و بر اساس وظایف قانونی خود عمل کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.