1402-04-13 17:20
699
0
85588
بررسی جنایات آمریکا در انقلاب اسلامی در میزگرد گلستان ما؛

رابطه انهدام پرواز ۶۵۵ توسط ناو آمریکایی با جریان غرب‎زده داخلی چه بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: افرادی که گوش عالم را کر کرده بودند که پیرو خط امام(ره) هستند با امام(ره) چه کردند و باید برخی از وقایع انقلاب برای مردم بازگو شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در میزگرد تخصصی بازخوانی جنایات آمریکا در انقلاب اسلامی گفت: به‌صورت کلی دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم حقایق به صورت وارونه در آن جلوه داده می‌شود و قدرت‌های سلطه‌گر که یک نظام سلطه خبری هم ایجاد کردند واقعیت‌ها را برای مردم دنیا وارونه بیان می‌کنند.

طاهری بیان کرد: کسانی که امروز خود بیشترین نقض حقوق بشر را در کارنامه خود در دنیا داشتند مثل ماجرای بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی امروز مدعی حقوق بشر هستند و این در حالی است که بیشترین جنایات توسط این کشور‌ها انجام شده است، یا رژیم صهیونیستی که مورد حمایت این کشور‌ها هستند هر روز در حال جنایت و کشت و کشتار هستند ولی هیچگاه ناقض حقوق بشر شناخته نمی‌شود.

وی متذکر شد: این درحالی است که اگر مردم فلسطین از حقوق خود دفاع کنند به عنوان ناقض حقوق بشر شناخته می‌شوند و در این شرایط مهمترین ماموریت‌هایی که برای خود تعریف می‌کنیم باید بیان این حقایق باشد و باید از هر ابزاری که می‌توانیم در این زمینه استفاده شود تا مردم کشور ما آگاه شوند و همانطور که رهبر انقلاب تأکید کردند اگر اطلاع‌رسانی درستی از وقایع نداشته باشیم دشمن جای جلاد و شهید را عوض خواهد کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: متأسفانه در برخی از موضوعات عده‌ای در داخل کشور با دشمن نیز همکاری می‌کنند، برای مثال در سال ۸۸ یکی از نامزد‌های انتخاباتی به گونه‌ای سخن گفت که سرکرده‌های منافقان به حرف او استناد کردند.

طاهری یادآور شد: اگر ابزاری داشته باشیم که بتوانیم این جنایاتی که درتاریخ ۶ تیر تا ۱۲ تیر رقم خورده را به صورت مستند به جوامع بین‌المللی منعکس کنیم بسیار اثربخش خواهد بود برای مثال چند نفر از جانبازان شیمایی با تصاویر خود در کشور هلند که یکی از حامیان جنگی کشور عراق بود از مشارکت آن‌ها در جنگ شکایت کرده بودند و باید این مسائل بیشتر مورد انعکاس قرار گیرد.
وی افزود: در چند ساله گذشته حسن عباسی مدارکی را منتشر کرد که نشان می‌داد افرادی که در کشور مسئولیت داشتند در دهه 60 مذاکره‌ای با فردی به ظاهر اروپایی انجام می‌دهند که بعداً مشخص می‌شود این فرد صهیونیستی است، با راهنمایی هاشمی رفسنجانی و عاملیت حسن روحانی این مذاکره انجام شد و خلاصه این مذاکرات که خود آن‌ها منتشر کردند مشخص شد که درصدد بودند خط فکری در کشور شکل بگیرد تا جمهوری اسلامی و در رأس آن حضرت امام(ره) با پایان جنگ موافقت کنند.

این مقام مسئول متذکر شد: این در حالی بود که امام(ره) تأکید داشت که تا زمانی که صدام آغازگر جنگ مجازات نشود این جنگ پایانی نخواهد داشت ولی در دولت میرحسین موسوی این نگاه وجود داشت و این خط را پیگیری کردند و نتیجه آن این مذاکره بود که علنی شد.

طاهری بیان کرد: در آن مذاکره بیان شده بود کاری کنید که امام(ره) قطعنامه را بپذیرد و این مسأله باعث شد در کشور اتفاقاتی رقم بخورد از جمله آن می‌توانیم به شلیک به هواپیمای مسافربری 655 و تشدید بمب باران شمیایی برخی از شهر‌ها اشاره کنیم و آمریکایی‌ها می‌دانستند که شلیک به هواپیمایی مسافربری برای آن‌ها تبعاتی دارد ولی می‌خواستند کاری کنند که امام(ره) حاضر به پذیرش قطعنامه شود.

وی افزود: حسن عباسی در یکی از سخنرانی‌ها این مسأله را مطرح کرد که آیا این ادعای رژیم صهیونیستی‌ها بیان کند راست است یا دروغ، اگر دروغ است حرف اسرائیلی‌ها را قبول نکنیم ولی اگر راست است باید فکری به حال حسن روحانی کنیم، اسنادی که حسن عباسی پس از شکایت حسن روحانی به دادگاه ارائه کرد نشان داد این حرف درست است و باید به تاسی از‌امیرالمؤمنین(ع) شرایطی فراهم شود با چنین افراد برخورد شود.

این فعال سیاسی بیان کرد: افرادی که گوش عالم را کر کرده بودند که پیرو خط امام(ره) هستند با امام(ره) چه کردند و کسانی که در کشور بیان می‌کنند ما ذیل نظام هستیم و نظام را قبول داریم حرکتشان گاهی ضد نظام است و مردم از این مسائل باید آگاه باشند.

وی افزود: در سال ۸۸ برخی خواص که مدعی انقلاب و نظام بودند یا سکوت کردند و یا آنکه با آن جریان نفاق همراهی کردند و این مسأله با منطق انقلابی‌گری سازگار نیست.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.